|
Auteur: |
|
|
Gadget Swe (Relapse) DrDoom Support Mukkes Leeuwarden 17-09 Feestje! |
|
Lekker grindshowtje! Kom allemaal af en support die Zweden! |
|
up up up! |
|
Support, gave bandnaam! |
|
Tegelijk met ontieglijk vette Cephalic Carnage package in Bolwerk. Dus ja... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voor beide even geen geld maar als ik mocht kiezen dan werd het toch Sneek voor Ion Dissonance Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Daar zit ik ook mee. Gadget heb ik nog nooit gezien en het is dichterbij dus misschien... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gelukkig speelt cephalic en de rest op het altijd gezellige bloodshed fest |
|
En Gadget ook nog op Incubate |
|
Er komt geen support meer, we doen het gewoon met deze twee bands. De Zweedse grindcore formatie Gadget weet Leeuwarden wederom te vinden. Deze heren stonden eerder in 2006 al in onze mooie hoofdstad en hebben nu wederom (onderweg naar het Incubate festival in Tilburg) een plekje in het tourschema vrij weten te maken. Niet vaak doen deze heren een intiem podium als dat van Mukkes nog aan, en dan voor deze lage prijs. Je kan nu al bijna niet anders dan gewoon langskomen. Voorprogramma zijn de Fries/Groningse/Zwolse mooiboys van Dr. Doom. Entree: € 5,- Aanvang: 21.30 |
|
Beter, word feest! |
|
Gaat goedkomen! |
|
SIKED! |
|
|
|
Waarom doet je telefoon het niet? Klootzak. |
|
Allemaal afkomen. |
|
quote: Simkaart is stuk gast. |
|
quote: Wat kut, gast. Jammer man. Koop ff een nieuwe dan. |
|
Gaaast, moeilijk concert. |
|
Siked voor paljas! Siked voor dit feestje! |
|
is dit een Podium Kuifje production? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
Index / Concerten |