|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
GOREROTTED |
|
FUBAR Suicide Machine |
|
quote:STAB ME TILL I CUM!!! slayer tiete grolsch |
|
Hoe kunnen nou maar 2 mensen LOMP noemen in dit topic?????? LOMP = zo LOMP als het maar zijn kan. OWja...... 22 september allemaal naar Panningen komen. Een van de laatste LOMP concerten! |
|
quote: ik probeerde lomp ook te noemen, maar geocities zuigt |
|
quote: Ik zag het plaatje zostraks! Maargoed.... jij weet zelf ook hoe LOMP dat LOMP is! |
|
quote: ik ben die hard LOMP fan!! |
|
carnage - dark recollections. Essential Swedish Death Metal featuring Michael Amott and members of Dismember and Entombed! Includes 8 bonus demo tracks and extensive liner notes. is oud! Oud Vuil. |
|
prostitute disfigurement |
|
quote: MOOIZO! Heb je nooit gezien trouwens......bij mijn weten LOL Maarja....... Ik vergeet ook veel bij concerten. Zelfde als TJokkefoll Die hebben ook pas 2 nummers ofzo. Als ze iets geschreven hebben....vergeten ze het namelijk weer. |
|
Ik ben de rechter. Hub de middelste uiteraard. |
|
en ik maar denken dat hij marcel heette |
|
wat dus echt een lompe botte deathmetalband is: jungle rot!!!!!!! |
|
quote: dat zei ik dus ook al.... No meat is sweater |
|
quote: dan zijn wij het dus eens! |
|
Ik ook, Jungle Rot is inderdaad geniaal lomp! Tevens Pulverizer (uut Neerland!) ook mega-lomp.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hij heet marcel als hij niet zuipt. Anders is het HUB DE GALLIER! |
|
quote: enneh devourment en brodequin mogen er ook zijn Je moeder. |
|
decapitated is ook wel leuk Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
http://home.student.utwente.nl/b.j.miedema/kringspiertyfus/ [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 11-09-2002 23:11] |
|
quote: is dat van die cd "Mutilated in Minutes' met die fijne voorkant Lijkt me ook wel lomp jah Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Inhume en Extreem Eczeem vind ik behoorlijk lompe death metal. the only pleasure is pain |
|
quote: 1-2-3-4 TIME FOR HACKSORE!! 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |