|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers van ook 'niet tru' black metal bands is een geheel concert te downloaden op de site van Dimmu Borgir! Erg gaaf!!! |
|
ookal is het een kutband, leuke actie. |
|
ik heb dimmu volgens mij nog nooit live gezien... Wacht ff, toch wel, haha kutband |
|
het gaat echt niet goed met je vandaag, loboto! |
|
goed zo! ik heb ze NOOIT live gezien, en vind ze kut |
|
Ik heb ze 1 keer live gezien en ik vond ze toen echt wel goed. Heads I win, tails you lose |
|
Een keer live gezien en best wel goed bevonden.. Al kan het ook aan de sfeer en het gezelschap gelegen hebben... Maar euh... Drie keer raden wie in augustus in het voorprogramma van Dimmu Borgir mag spelen.. Yes indeed, Axamenta!!!!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb ze 1 keer live gezien toen ze goed waren, en daarna 1 keer en toen waren ze kut. |
|
quote: + maal - blijft -, dus.. |
|
ik heb ze ook een keer live gezien, maar Melodieuze Black Metal klinkt Live nou eenmaal niet zo geweldig, maar de sfeer was wel geweldig, en mooie lichteffecten godslasterende ketterij |
|
quote: Waar komen ze? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Dimmu ten tijde van "Enthrone..." waren in de Noordeligt in 1998 errug fucking vet!! Werelds Toen op DOA'98 ietsje minder maarja; festival EN overdag EN kutsound. |
|
Ik had het gezien, ik verveelde me op school dus ff aangedaan. Was niet dat je zegt WOW maar wel lache Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hmm Ik heb ze 1 keer gezien op Wacken, en dat zoog.. Maar we gaan het eens nazien... Is dit niet toevallig dat optreden bij de 'noorse grammy awards' ?? Dit slaat nergens op. |
|
besta rock! vem vinner! DIMMU BORGIR! hurra! |
|
LOL |
|
Ik von dimmu op lowlands absoluut niet slecht |
|
Ik vond het optreden bij top of the pops wel erg goed. Met sharon als gastzangeres. Ik, Wil Schuurman |
|
Grr.. Krijg dat filmpje niet aan de praat Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
kheb ze nu 2 keer gezien ik vond het echt super-goed vooral het optreden op Wacken 2001 vond ik erg mooi!! Sons of Satan.... Gather for Attack!!! (of hoe schrijf je dat?) [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 23-04-2002 9:56] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Hoe was zijn rok Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Sexy. Vooral toen hij hem omhoog deed om zijn netkousen te laten zien. |
|
ik heb ze een paar keer gezien maar het woord "overdreven" is het eerste dat me binnenspringt. |
|
quote: hehehehehehehe ......grappig dat had ik bij Marduk.. Suck my piss |
|
ik ook |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |