|
Auteur: |
|
|
ken alleen dat hitje signature |
|
Ik vind vooral Run erg gaaf: Ik ken eigenlijk alleen de singles, maar ik zal het laatste album eens checken. |
|
Paar persoonlijke favorietjes: (Radiohead cover) [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-09-2010 15:01] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Prima band, luister t regelmatig "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ja, -erg- vette shit, St. Elsewhere in ieder geval. The Odd Couple heeft nog niet zo geklikt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dit nummer+clip blijft erg aangrijpend... Omdat ik het zelf heb meegemaakt en precies weet waar 't om draait hehe. Wel héél erg vet! Verder heb ik me er nooit zo in verdiept, ik wist niet dat het een band/act was, dacht dat die zanger gewoon zo heette! [/hypnos] [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-09-2010 3:38] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, dat kunnen ze wel, zulke gevoelens goed en 'relatable' overbrengen. Pijnlijke shit, soms Je moet zeker de rest ook gaan beluisteren, zit echt verdomde goed in elkaar. Sterke muziek, goede zanger met echt perfecte timing en melodie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind tattoo's op een neger een behoorlijke verspilling. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oneens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vanuit mijn perspectief is het wel logisch, denk ik. Ik kan namelijk heel slecht donkere kleuren van elkaar onderscheiden. Zwarte of blauwe lijnen in een donker vlak worden daardoor voor mij al gauw vaag gefriemel. Hoort bij mijn kleurenblindheid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dan schiet het niet op, nee. Ik vind het soms juíst heel gaaf, dat subtiele. En de ene zwarte is de andere zwarte niet, qua zwartheid Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Qua zwartheid niet nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Staan erg lekkere nummers tussen. Nooit geweten dat Gnarls Barkley zo boeiend als dit was. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Verbazingwekkend, hè Ik had het ook, ik vond Crazy altijd al een interessant nummer maar verwachtte dat de rest een stuk matiger zou zijn. Min of meer per toeval anderhalf of twee jaar geleden St. Elsewhere gaan luisteren --> Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat had ik ook, maar na een aantal keer luisteren ging ik de plaat steeds meer waarderen.. Het is niet dezelfde knaller als St. Elsewhere (die hoog eindigt in mijn favoriete albums aller tijden lijstje), maar toch een verdomd lekker cd'tje... Schijnen bezig te zijn met nieuw werk! Benieuwd... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik zal het weer eens gaan proberen Ken je Broken Bells ook? Ook met Danger Mouse, maar dan met de zanger van The Shins. Rock/pop, en net als GB erg goed in elkaar gezet en behoorlijk wat diepgaander dan wat je van dat genre in de top X voorbij hoort komen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-09-2010 16:30] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Klinkt interessant! Dat gaan we eens even opsnorren Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Voor de liefhebber: 30 september staat Cee-Lo Green in Paradiso... Had er graag heen gewild, maar beetje last minute en beetje duur (28 euro).. Als Gnarls Barkley een keer NL aandoet ben ik er zeker bij! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ga nou godverdomme weer eens touren, stelletje klootzakken. Wat wil ik dit graag live zien. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Index / Muziek algemeen |