|
Auteur: |
|
|
Kent iemand deze cultband? signature |
|
What has been seen cannot be unseen... Black seeds of bunny! |
|
Gaaf! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jazeker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
jou??! signature |
|
quote: ? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Die compilatie ken ik niet, "helaas kan dit plaatje niet laden". Lijkt me een hele zware lp? Anders zou hij makkelijk te laden zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh, blijkbaar weer van een jammere website waarvan deeplinking niet mag. Deze dus: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Yep. Zit net dat youtube-filmpje te bekijken. Volgens mij staat er een bekende in dat publiek, uit het homo-punkcircuit in Nijmegen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben dat ding ff aan het downloaden nu, ben benieuwd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Check ook Wim van Bil! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
homo punk signature |
|
http://www.myspace.com/wimvanbil "Een echte vent" FTW! Een echte vent die neukt geen kont, een echte vent neukt kut! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-09-2010 23:00] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Dat Ivy Green-nummer is ook te gek. Ik weet al weer hoe ik eraan kwam. Was vaak te horen bij "de wilde wereld" van de VPRO. Heb hem op tape overgenomen van een punker die bij mij op Scouting begeleider was. Met dat Ivy Green nummer liep ik mijn pa altijd te stangen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Now Playing. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
quote: Een echte vent pakt beide poorten. |
|
vrouwen en kinderen? signature |
|
Tedje en de Flikkers Kende het ja, absoluut geniale band, 'nuff said. Why doesn't my music get me all the chicks? |
Index / Muziek algemeen |