|
Auteur: |
|
|
Nu je't zegt...klinkt dat best plausibel! Ben benieuwd. |
|
|
|
maar als die gast die dus fluit speelt bij Rakoth, ook bij Temnozer speelt, zal ie dus ook wel de clean vocals verzorgen |
|
Ik zal even wat verduidelijkering brengen. In den beginne heette Rakoth Bedevil en bestond er nog geen temnozor. De leden die nu in temnozor zater speelden toen in bedevil. Rustam kwam bij rakoth en de teksten gingen in de richting van Middle Earth, enkele leden van Rakoth vonden dit niks en richtten Temnozor op als eerbetoon aan de oude russische goden. Verder zijn ze volgens mij nog steeds vrienden en de Fluitist van rakoth speeld idd op de demo van temnozor ook fluit. Iig 2 van mijn favoriete bands! |
|
aha das dan dus de reden dat de bands toch flink op elkaar lijken thanx |
|
Graag gedaan nu nog hopen dat ze samen een keer naar nederland komen voor een live show. |
|
De fluitiste van Rakoth heb ik live gezien! Ze stak dr fluit in dr kut.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: irritante homo 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
Toch knap.. een vent met een kut. |
|
tegenwoordig kan alles...kijk maar Kelly van Big Brother |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
quote:NEEEEEEEEEEEEEEJ! *Na contact gehad te hebben met Rustam van rakoth blijkt de nieuwe temnozor sampler niet van de oorspronkelijke groep te zijn. Iig iedereen is eruit gestapt en de producer heeft met dezelfde naam een nieuwe band opgericht* Meer info volgt nog. Iig heerscht die nieuwe Temnozor ook |
Index / Heavy Metal |