|
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/insolitudeheavymetal Behoeft zeker een eigen topic. Ik had er nog nooit van gehoord, maar dit is echt geweldig. Als je wat hebt met mercyful fate/king diamond/iron maiden, dan mag je deze band niet missen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja fijne band. Bedankt voor de tip . Er is kennelijk een EP en een full length. Zo op het eerste gegoogle vind ik er verder niet zoveel over. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Net ff geluisterd maar ik pas. Muziek is wel aardig, maar het geluid van de zanger kan me niet boeien. |
|
Ze staan op Roadburn dit jaar. |
|
quote: Zullen we maar volgend jaar zeggen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja wim al gezien! Ik probeer dat ploatje van hun binnen te hengelen via torrent, onsuccesvol tot nu toe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Check! Ik heb de cd gisteren via de myspace besteld. Ik maak tzt als ik 'em binnen heb wel een kopie voor je en stuur die op, ok? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
haha hoeft niet hoor, maar is wel aardig. Je kunt hem beter rippen, als het tof is wil ik het uiteindelijk toch hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok, dat is ook prima. Komt wel goed, schatje. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-09-2010 0:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op Roadburn hun eerste full lenght aangeschaft. Leuke band! In mei komt alweer nieuw werk aan. |
|
Hmmm, na twee keer luisteren vind ik de nieuwe een stuk minder klinken dan het eerste album. |
|
Holy hell, dit is gaaf! |
|
Zit nu de tweede plaat voor het eerst te luisteren. Oja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dit is de zweedse toch? Vind ik ook leuk ondanks dat ik helemaal niet van Iron Maiden hou verder. Live ook goed te doen. Die eerste ook maar eens luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-09-2011 3:39] |
|
Titelnummer van de plaat die eind september uit komt. Klinkt erg goed, de stem van de zanger heeft veel weg van Nick Cave. In combinatie met een lekkere groove en pakkende gitaarpartijen word ik hier erg blij van. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-08-2013 23:07] |
|
Nu weet ik meteen wat er bovenaan mijn "te kopen" lijst komt voor het najaar. Opzwepend ritme in dit nummer. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
In Solitude stopt ermee. Het statement van de band is op Facebook te lezen. Echt jammer. Sister was een fantastische plaat. |
|
op een of andere redenen had ik het idee dat ze ook niet veel verder meer konden creatief. |
Index / Heavy Metal |