|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bijdehandje. Het staat 20 posts daarboven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LOL @Mies Ik dacht, laat ik maar niet posten dat het 19 posts is..... |
|
quote: |
|
quote: Ik koop de box dus niet. ik ben slechts geïnteresseerd in een cd in deze box dus dat is toch effe te duur. En aangezien er nog zo ongeveer 1.000.000 andere cd's/dvd's zijn die ik wil hebben zal ik de box links laten liggen. |
|
ik heb vandaag de box zien staan in de fnac voor 47,5 euro. only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
ik draai eigenlijk alleen ouwe slayer; reign...hell awaits (nog steeds mijn fav! ) ...haunting...dus ja Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: de kleine ja 3 cd's 1 dvd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: 'south of heaven' en 'dead skin mask' wilde ik zien . Het is goed dat ze de oude opnames erop hebben gezet voor de oude nummers , dan zie je hoe enthousiast ze waren over hun pasgemaakte nummers . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 04-01-2004 4:38] |
|
mmm, als ik dat ding zou hebben, zou ik zeker niet het eind van die disc halen. Oud Vuil. |
|
nee, ik zou na Dead Skin Mask steeds weer opnieuw beginnen |
|
wat ik nu weer hoor 2 verschillende versies! NTSC en gewoon PAL dat verklaart volgens mij waarom hij in sommige zaken pas 12 januari in de winkels ligt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik ken geen 1 nummer ná dead skin mask. slayer ligt er bij mij al een tijdje uit. Oud Vuil. |
|
hmm enige echte vette nummer is payback(nieuweste) maar ja dat spelen ze weer niet live!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Slayer heerscht. |
|
quote:kappen Chelman. |
|
quote: Ik wilde kijken of de render mijn username in een smiley zou changen... In de quote doet ie het wel. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-01-2004 19:10] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Slayer, die underground-chinese-über-truie-punkband ? I am the 1%. |
|
Fucking hell, wat zit er een FOUTE vlag bij die box! Ik had me voorgenomen om hem voor het raam te hangen, maar dat doe ik nu dus echt NIET! |
|
Waarom niet? Een hakenkruis? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: hij is wel een beetje 'goedkoop' ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat nog net niet. Maar wel rood/wit/zwart, formaat half A1 (lengte = 2x breedte of zo), met die Adelaar erop. De knipoog of hint, whichever applies, is net wat te duidelijk... |
|
quote: dat vond ik zelf nog niet eens zo. Ik vond hem wel heel erg 'made in china' nep uitzien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zag eergister iemand die de box besteld had. 70 pleuro "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Kwaliteit is verder beter dan de standaard poster flag vind ik. Ik heb hem btw voor 65 Euro, de 5 disc box . |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |