|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die Filosofem A5-digibook heb ik ook gehad ja, en dat doet me eraan denken dat ik eigenlijk best wel spijt heb van het wegdoen van de Burzum - Aske MCD op Deathlike Silence. Wederom is 'spijt' een soort hyperbool in deze context, aangezien ik al lang en breed was vergeten dat ik 'm ooit in mijn bezit had. Het was dat ik jouw post las, anders was het niet zo 1-2-3 meer bij me opgekomen. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 14-09-2010 10:43] |
|
quote:dat is dan ook mijn punt nostalgie opwekken [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 14-09-2010 10:48] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Spijt is wat de koe schijt! hele meuk cd's van Nirvana ooit weggedaan voor weinig (nadat ik grunge niet meer tof vond). Baalwerk deluxe. Ook zo met Rage Against the Machine en Metallica cd's. Picture LP van Autopsy. Eerste persing cd van Darkthrone, weet ik veel wat nog meer. Maar mis ik ze? nee. [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 14-09-2010 12:04] Ja hoor... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 14-09-2010 12:03] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
de tape van a long forgotten ghost van mortiis een paar jaar geleden in de prullebak gegooid... wat een godsallemachtige spijt heb ik daarvan "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik heb nog wat spul van Mortiis op vinyl liggen, maar no way dat ik dat ooit weg doe Black seeds of bunny! |
|
Een handvol cd's van de pricekiller reeks van Roadrunner ooit geruild hier op ZM. Kwam er kort nadien achter dat die tegenwoordig heel wat waard zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Waarom? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik mis nu de hoesjes van een Peste Noire en een Lost Soul en m'n gehele Ulver - Bergtatt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Toentertijd was hij niet zo bekend en toen ging mijn cassette recorder kapot... Dus ik dacht 'nou, daar ga ik toch niet meer naar luisteren' Ik heb hem nu in mp3 versie weer, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 24-09-2010 12:11] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ach, dit maakt wel wat goed, of niet? http://cgi.ebay.nl/Alcest-Le-Secret-1PRESS-mortifera-ulver-/220671797393?pt=Music_CDs&hash=item3361106891 Argh! |
|
quote:Ok... GAY Maarem, nee, nooit iets uit die categorie uitgeleend. Blij toe, de dikste crap draai ik zo nu en dan nog weleens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Prachtig! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
fukk een Pharmacon demo ben ik ook kwijt |
|
Heb ooit een Ramones-liveplaat weggegeven, en een plaat van de Boegies, da's toch zonde. En Rackham, ik wil mijn Disfear en Inquisitor-cd's een keer terug! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, aan mij! Bareuh... |
|
quote:Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik geef die plaat een zwieper... Bareuh... |
|
quote:Ja, daar mot je wel een brandblusser bij hebbe.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mocht je aan het gemis van deze platen kapotgaan, en ze echt een fors gat in je collectie slaan, dan mag je ze van mij hebben. (kan zijn dat de cases licht beschadigd zijn, maar de cds doen het nog prima.) Geef maar een bescheiden brulletje op mijn achterlijke nickname at gmail dinges. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-09-2010 22:22] Bruce Banner |
|
quote:Dat is een mooi aanbod! Heel erg kapot ga ik er ook niet aan, maar indien, wat zou je er voor willen hebben? |
|
quote: D'uh... 'een bescheiden brulletje op mijn achterlijke nickname at gmail dinges' Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oppassen Vargen, straks wil hij dat je tegen al je vrienden gaat zeggen dat je elexorien een goede band vindt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |