|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was vorig jaar maar dan het jaar ervoor. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-05-2004 21:46] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Twee jaar geleden zelfs. |
|
Dank je, Brammie! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hehe, geen probleem, ik zal morgen te herkennen zijn aan mijn roze broek om maar even on topic te gaan! |
|
Ik ben gewoon niet te herkennen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nou zeg, wat onvriendelijk. |
|
Stel je voor dat jij mij herkent morgen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Daar zit inderdaad wat in, de kinderen van je kleinkinderen zouden nog worden nagewezen op straat als jij bij mij in de buurt gezien zou worden! |
|
Dat doen we dus maar even niet morgen tijdens het bevrijdings festival waar vast nog meer mensen zullen zijn *Poging tot ontopic* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ga lekker werken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben er.. te herkennen aan het grote di-rect I love you spandoek.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-05-2004 1:00] |
|
Hehe, ik ga waarschijnlijk ook nog wel even naar Di-Rect sinds ik ze gemist heb in Takes. |
|
*werkt morgen - niet op Bevr. fest. einde bericht* Bruce Banner |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |