|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat het zo'n end weg is, gelukkig heb ik ze al eens gezien dit jaar. |
|
Misschien erheen, wel ver, beter hadden ze ook een Belgische datum. |
|
quote: Ik wou al zeggen...enige show Maar was wel gaaf dus ga het zeker nog overwegen...het is ook tijdens Headbangers Enschede.. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 13-09-2010 19:58] =) |
|
Godver, dit wordt dan de 3e keer dat ik ze moet missen.. Ik vraag me af of ik ze ooit nog eens zal zien |
|
Balen dat dit tegelijk met To Hell Fest in Groesbeek is, had ze graag eens gezien |
|
Helaas tegelijk met Headbanging Enschede, dus afwezig |
|
sick |
|
Gaaf! Misschien ga ik wel. |
|
En het begint nog vroeg ook. Nice! Dan haal ik mijn trein terug ook nog. Grote kans dus dat ik hier aanwezig ben! Is het wel een andere setlist dan een paar maanden geleden? En dit keer met bassist (en nieuwe gitarist)? |
|
quote: Same here. |
|
Hey, dat is een mooi tijdstip, ik zal eens even slaapplek gaan regelen in Nimwegen Hafgufa |
|
Ticket besteld Hafgufa |
|
Waarschijnlijk aanwezig. |
|
quote: Maakt je niet druk. We ontvoeren ze, en dan doen ze de show speciaal voor jou, onder gunpoint. |
|
Interessant? Wie doet de support? |
|
quote: nais |
|
De Belgische band Hellvete zal openen voor WITTR. De folky black metal doet denken aan een vervlogen era begin jaren zeventig toen in Duitsland krautrock bands als paddestoelen uit de grond schoten. Bands als Guru Guru, Ash Ra Tempel, Faust, Amon Düül, etc.. Obscure psychedelische geluiden worden vermengd met doom drones alsware het rechtgeaarde alchemie. Ben benieuwd! |
|
quote:Holterberg, toch? Valt wel me, toch? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, valt achteraf gezien eigenlijk wel mee. Maar met OV komen we nooit meer terug, en daarbij hebben we er nu ook het geld niet voor. Toch jammer. |
|
Ik kom wel even kieken denk ik. |
|
Oh mooi, een zaterdag, mooi! Kan ik lekker bij een maat blijven pitten. Aanwezig dus. |
|
|
|
Kunstige flyer hoor! |
|
Kost ook duur! |
|
Zeker boven het gemiddelde wat betreft metal-posters. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |