IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Jerry Only's bass(misfits)
Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 22-04-2002 21:09 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Zie nu al een tijdje in de guitar world een advertentie van jerry bass bassnaren....die snaren kunnen me gestolen worden maar die gitaar die hij in zn klauwen heeft....mijn god....weet iemand welk merk het is...is er ook een normale gitaar van?.....I WANT IT

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-04-2002 21:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

url?

Je moeder.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-04-2002 21:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2002 21:09 schreef Deathbard het volgende:
Zie nu al een tijdje in de guitar world een advertentie van jerry bass bassnaren....die snaren kunnen me gestolen worden maar die gitaar die hij in zn klauwen heeft....mijn god....weet iemand welk merk het is...is er ook een normale gitaar van?.....I WANT IT

die is dacht ik custom made net als de gitaar van de gitarist dacht ik

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-04-2002 22:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

nou gaat iemand anders hier nog wat zinnigs over zeggen ? nou nou nou ? niemand zin om het op te zoeken ?
--------------------------------edit----------

aargh de misfits site... de pain....the horror... (niet erg overzichtelijk dus )

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-04-2002 22:28]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 22-04-2002 22:47 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Helaas is het een plaatje uit een blad....Die misfits site is inderdaad superlomp....

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-04-2002 22:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

die gasten spelen (sommige althans dan) op custom made b.c. rich instrumenten

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 22-04-2002 23:36 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

die gitaren en shit hebben ze toch allemaal zelf gemaakt?

zien er trouwens wel bruut uit jah..

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 22-04-2002 23:42 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Misfits rules!!!!!!! dat is gewoon een BC Rich waar ie een figuurzaag in gezet heeft

Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 23-04-2002 6:38 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Jammer, ik hou iets te veel van mn bc rich dus ik ga er maar niet in zagen....

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-04-2002 15:50 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ja kan, als je 2000-3000 euro hebt, ook een ontwerpje met specificaties opsturen naar b.c. rich. Krijg je na een tijdje een prospect (tering, hoe heet zoiets ook alweer in het nederlands...) en als je besluit om daarmee akkoord te gaan, word je eigen custom gebouwd en opgestuurd.

Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 24-04-2002 11:18 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Das helaas net iets te veel voor mijn iele salaris....mischien in de toekomst(...ja vast )...

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com