|
Auteur: |
|
|
url? Je moeder. |
|
quote: die is dacht ik custom made net als de gitaar van de gitarist dacht ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
nou gaat iemand anders hier nog wat zinnigs over zeggen ? nou nou nou ? niemand zin om het op te zoeken ? --------------------------------edit---------- aargh de misfits site... de pain....the horror... (niet erg overzichtelijk dus ) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-04-2002 22:28] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Helaas is het een plaatje uit een blad....Die misfits site is inderdaad superlomp.... |
|
die gasten spelen (sommige althans dan) op custom made b.c. rich instrumenten |
|
die gitaren en shit hebben ze toch allemaal zelf gemaakt? zien er trouwens wel bruut uit jah.. |
|
Misfits rules!!!!!!! dat is gewoon een BC Rich waar ie een figuurzaag in gezet heeft |
|
Jammer, ik hou iets te veel van mn bc rich dus ik ga er maar niet in zagen.... |
|
ja kan, als je 2000-3000 euro hebt, ook een ontwerpje met specificaties opsturen naar b.c. rich. Krijg je na een tijdje een prospect (tering, hoe heet zoiets ook alweer in het nederlands...) en als je besluit om daarmee akkoord te gaan, word je eigen custom gebouwd en opgestuurd. |
|
Das helaas net iets te veel voor mijn iele salaris....mischien in de toekomst(...ja vast )... |
Index / Muziek algemeen |