|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
eeh duim,wijs en middel vinger de rest zoek je zelf maar uit. |
|
wat is iedereen toch pc... 11.45: restate my assumptions |
|
Chris barnes is a pussy... whaha 1 bonk chaos Ik, Wil Schuurman |
|
wat een kutzooi |
|
Anal Cunt is wel geinig, muzikaal stelt het niets voor, de teksten zijn totaal over-the-top, maar toch Maargoed...ze nemen zichzelf ook niet serieus, dus waarom zouden wij het wel doen? Life doesn't get much better than this! |
|
een hoop mensen vinden eht kut hier op dit forum... ...ik vraag me af hoeveel mensen hun mzuiek daadwerkelijk kennen... waarschijnlijk kennen ze maar een paar nummertjes.. persoonlijk ben ik in eht bezit van 1 cd ("I like it when you die") en 1 overgenomen bandje (40 more reasons to hate us) en ik meot zeggen dat daar echt geniale numemrs opstaan........ echt lompe numemrs die neit alelen maar klinken als een stel idioten die maarw at doen.. die gitarist heeft me toch een shitload of kilelr riffs geschreven... als ze bij een andere band gespeelt zouden worden (die riffs), had iedereen ze wel gaaf gevonden.. hetzelfde geld voor die drumemr.. die weet een stevig potje te hakken.... kijk... neem ze idnerdaad niet serieus.... maar muzikaal vakmanschap hebben ze weldegelijk.. ook al klintk eht bij de meeste mensen als lukrake herrie in de oren.. I rest my case Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hmz, dat vraagt om audiogalaxy dan Je moeder. |
|
Hehe.. aan mensen die bij bands als Cannibal Corpse en Napalm Death al hard weglopen is het idd niet besteed Persoonlijk vind ik dat ze idd een aantal ok nummers hebben gemaakt,maar het meerendeel heeft slecht humoristische waarde ipv dat het muzikaal wat voorstelt. Een aantal nummers doen me sterk denken aan oude Napalm Death (omstreeks Death by manipulation) lekker korte krachtige beuknummers. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: waar heb jij die CD vandaan? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ik denk dat het wat anders ligt, de teksten zijn(bedoeld)zo erg dom dat je zou kunnen zeggen dat discriminatie van vrouwen, negers, joden etc dom is... ik sprak jaren geleden de zanger van anal cunt, en het is naar wat ik kon opmaken een vrij aardig tolerant figuur...niet echt een tweede G.G. Alan. Ze proberen trouwens ook hun eigen luisteraars te shokeren door een zoetsappige plaat als "picknic of love" uit te brengen... ik blijf er bij analcunt IS humor!!!!!!!! |
|
super humor! luister eens naar "i just saw the gayest guy on earth", je lacht je toch kapot? of alle andere nummers, allemaal hits! "tim is gay", "hitler was a sensitive man" en de klassiekers "you're gay" en "harvey korman is gay". daar komt geen within temptation aan! The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
quote: Jazeker, Scott Hull (die gitaar speelde op 40 more reasons to hate us) speelt nu gitaar in Pig Destroyer en Agoraphobic Nosebleed (waar hij ook de drumcomputer bespeeld). Dus genoeg kans om nogmaals van zijn geniale riffs te genieten. A.C zanger Seth Putnam (volgens mij was hij zelf ook jood) heeft nog een eigen band met de naam Insult. |
|
huhu, christus wat grof.... hehehe..ik mag er eigenlijk niet om lachen natuurlijjk hehehe...maar doe het wel....grrr zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: waarom niet? [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 25-04-2002 19:58] 11.45: restate my assumptions |
|
die gasten mogen de States niet meer uit. de Manowar cover was wel geniaal en de A-team verder ken ik ze niet zo goed, maar wat ik gehoord heb vind ik echt dodelijk saai. |
|
zolang je het niet serieus neemt is het wel lachen.... slechte gorgelgrind is altijd leuk.... splattergrind gooooooooo!!!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ach ik vond de eerste 5 teksten wel geinig maar zoals altijd worden dit soort grappen uitentreuren herhaald... FLAUW!!!! De muziek ken ik niet, gaat ook niet gebeuren, ik heb wel wat beters te doen dan naar een stel lui te luisteren die ZICHZELF niet eens serieus nemen (laat staan dat ik het dan ga doen). |
|
YOU WENT TO DINNER, FREDDY WORE A LEASH YOU ATE FRIED CHICKEN, FREDDY ATE QUICHE NOW FREDDY'S DEAD AND HE'S IN HEAVEN AT HIS WAKE YOU ATE WATER MELON briljant |
|
Haha geniale chaos toch! In 2003 doen ze een 15-jaar tour (verder geen reunie). In ieder geval doen ze duitsland aan met beetje geluk nog nederland... Ik, Wil Schuurman |
|
Lachwekkend, meer niet. |
|
i just finished my website...TECHNOLOGY IS GAY!!!!!!!!!!!! |
|
Anal Cunt is grappig |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 06-09-2009 16:44] |
|
HAAAAHAAAHAAAA, waren dit meteen al hun texten? Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |