|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
goed nummer inderdaad! weer dat typische gitaarspel van hen (wat me op een hele plaat wel begint te irriteren eerlijk gezegd) Horns up! |
|
echt? doet mij denken aan oude Nazxul ook Thanitafaxapparatdinges doet dat signature |
|
Godverdomme wat vet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
DAMN... wat lekker signature |
|
Horns up! |
|
Ik hoor er bijzonder veel Emperor en nieuwere Mayhem techniek in, qua gitaarwerk. Dark Funeral ook, van het alleroudste. signature |
|
Vooral die typische Emperor-klonen hoor je er inderdaad in, zoals ook de US-band Batlle Dagorath. US-bands, buiten Leviathan en Absu zeggen ze me bitter weinig. Nog een nachtje over slapen dus. En nu gaan we vegen |
|
jip, ook Battle Dagobert dinges kan mij krijgen. de nostalgie wellicht signature |
|
Er is weer een nieuwe, ik weet nog steeds niet of ik dit norsecore vind of toch vet, meningen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat ik daarmee bedoel (norsecore) is van die generieke constant blastende BM met die spookhuis riffs a la Dimmu Borgir maar dan slecht (ik hou van Dimmu Borgir). Na ja hoe dan ook, er is een NL wiki pagina van (https://nl.wikipedia.org/wiki/Norsecore) en mijn telefoonbrowser geeft als gerelateerde pagina's de wiki's van 'thee-ei', 'spatel' en 'ballerina (schoen)'. Dat is een betere beschrijving. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-04-2017 20:13] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dan zou ik meer Cradle dan Dimmu zeggen. Voorgaand werk (split met Abigor enzo daargelaten) was gaaf, de nieuwe op het eerste oor ook. Meer woorden heb ik nu geen zin in. Goede wiki-pagina wel, lijkt wel de Uncyclopedia :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |