|
Auteur: |
|
|
Er komt één of meerdere optredens in nederland. Keep you informed! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-09-2010 13:29] |
|
Melechesh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Cool |
|
Malechnesh.. Wel gaaf, goeie combo ook. |
|
nee, ook niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
sferisch dit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
bollistisch signature |
|
quote: :') |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
signature |
|
Gaaf! Ben benieuwd welke zaal men aandoet. |
|
Als we het Arrogante-Muzikanten-topic moeten geloven, gaat Karl de lui van Melechesh verrot beuken, wanneer ze geen back-up instrumenten meenemen? Bruce Banner |
|
Dat Midden-Oostenvolk schijnt anders ook behoorlijk opvliegend te zijn... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Leuke combo Faustian Spirit of the Earth |
|
Trivia: show in NL wordt goedmakertje voor een eerder geannuleerde show van Nile op hun vorige tour. |
|
Theater Romein. Hopen dat het niet sneeuwt. |
|
Als het in Romein is ben ik er wel bij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:+1 |
|
quote:En gaat Malechnesh alle soundchecktijd opmaken van Nile Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Doe maar Baroeg ofzo. |
|
Of de Tivoli |
|
quote: |
|
quote: KICK ASS!!!!!! Ich bin dabei Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Index / Concerten |