|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Boring.. |
|
Tja het zijn altijd ongeveer dezelfde bands.. Dat word een keer saai als je ze elk jaar paar keer ziet.. |
|
Ben er zoals gewoonlijk weer bij. Ik ga persoonlijk graag naar Paganfest, melkkoe of niet. Het is gewoon altijd leuk en kom veel vrienden tegen die ik helaas niet zo vaak te zien krijg. En zonder Paganfest was ik waarschijnlijk nooit aan Unleashed, Arkona, Varg, Swashbuckle, Alestorm of Svartsot gekomen, en dat zijn bands waar ik nu toch heel graag naar luister. Niet zo serieus nemen allemaal, daar word niemand vrolijker van. Black seeds of bunny! |
|
quote: En waarom niet dan? Dan zou Moonsorrow er ook niet bepaald bijkunnen, en nog wel meer bands die op Paganfest hebben gestaan. Ik ga misschien wel, aangezien een goede vriendin van mij voor 1 van de bands werkt en ik meestal gewoon met haar mee kan |
|
Als er een grindcore band is met vikingteksten, ga je die dan ook toevoegen? |
|
Mag van mij! Maakt de line up alleen maar gevarieerder Nee maar het heet toch PAGANfest en geen "happy folk metal fest" |
|
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig hoe het heet. Er staat een degelijke lineup en zeer waarschijnlijk ben ik er gewoon bij vooral omdat er waarschijnlijk wat leuke mensjes heen gaan. Daar doe ik het vooral voor, en het bier! |
|
Moonsorrow heeftnaar mijn idee meer met pagan te doen dan Unleashed omdat er folkinvloeden in de muziek verweven zitten. Maar ach, er moet toch minstens 1 band zijn tijdens wiens optreden je rustig wat kan gaan eten of naar buiten kan gaan. Vorig jaar was dat Unleashed en dit jaar Dornenreich Maar toch had ik liever Equilibrium of Thyrfing gehad... I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Mag je mij nog even uitleggen wat folkinvloeden met pagan te maken hebben |
|
quote: Of folk en pagan met metal..... Boeiender |
|
Nou ja, Pagan is thematisch, dat kan Black, Death, Folk, Grind en noem het maar op zijn |
|
quote: Dus folk heeft niets met metal te maken en zou verboden moeten worden in die combi? Mooi! Boeiender |
|
Als er nu eens bands als Kampfar, Vreid of Skyforger zouden staan... zou toch al iets origineler zijn dan elk jaar dezelfde namen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Alleen Falkenbach trek ik goed wat betreft dit soort muziek, de rest krijg ik de pis snel lauw van. Against God and Government |
|
Ik weet niet, ik hou ervan het "pagan" element terug te horen in de muziek, met traditionele instrumenten of zo. Ik mis bij Unleashed iets dat ik bij Moonsorrow wel heb en daarom vind ik Unleased een rare toevoeging. Tel daarbij op dat Johnny Hedlunds vocalen gewoon ruk zijn en dan heb je wat ik voel. Maar zolang de line-up voor de rest goed is kan er best een mindere band op de bill staan. Maar ik ben het met cataclysm child eens dat Kampfar, Skyforger en Vreid best een keer op Paganfest mogen staan. Evenals Thyrfing. Gewoon voor de afwisseling en om die bands ook aan een jonger publiek voor te stellen. Het is al schokkend dat er jongeren naar folk/pagan/viking metal luisteren zonder ooit van Bathory gehoord te hebben! [Dit bericht is gewijzigd door MetalMitch1992 op 14-10-2010 20:51] I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
quote: Ja precies. Vreid zou geniaal zijn! |
|
quote: Ik snap wat je bedoelt hoor , maar ik (als middeleeuwse religie historicus ) vraag me af hoe je 'pagan' kan horen in de muziek. Al helemaal bij deze bands, waar het toch voornamelijk de keyboardjes zijn Laat dan Wardruna lekker meetouren Thyrfing heeft wel eens met een Heidenfest meegetourd en is ook wel eens special guest geweest. Kampfar en/of Vreid zou idd geniaal zijn. Voor zo'n band ben ik wel bereid om de volle mep te betalen voor een Paganfest kaartje. [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 14-10-2010 22:21] |
|
Nou, de complete line up is ook compleet. Elke keer als ik besluit dat ik de Pagan/Heidenfests niet meer wil supporten en er niet zozeer meer heen hoef, is er wel een reden waarom ik uiteindelijk toch weer ga. Arafel is aan de line up toegevoegd, en ik wil wel heel graag zien hoe Helge het doet in zijn nieuwe band KORPIKLAANI UNLEASHED MOONSORROW VARG ARAFEL KIVIMETSÄN DRUIDI Special Guests: ELUVEITIE & HEIDEVOLK (Extended Shows) Unleashed is nog wel vet, Moonsorrow ook. Varg kan ik meestal ook nog wel een paar nummers uitstaan, en ik zorg gewoon dat ik zat ben als Korpiklaani begint te spelen, dan kan ik misschien zelfs daar nog van genieten Daarnaast zijn de Nederlandse shows extended en is Eluveitie ook altijd nog wel gaaf live, en Heidevolk blijft leuk. http://www.paganfest.eu/index2.php [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 23-10-2010 12:14] |
|
Er valt 1 kaartje te winnen voor de show in Amsterdam op www.metal-exposure.com |
|
Die nieuwe plaat van Arafel heerscht! Ik ga voor Arafel... |
|
quote: Leestekens én interpunctie? Meneer van de taalpolitie, zeg je graag tweemaal hetzelfde? |
|
Altijd leuk als mensen hun best doen om slim over te komen en zelf falen... |
|
quote:Juist. Zo moet het. Gewoon feesten. [Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 22-01-2011 18:46] mental |
|
quote: Idd ja. quote: Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |