|
Auteur: |
|
|
ik ban ook fan We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
De held!!! Nou nog hopen dat Aad de Mos eens een keer een zangcarriere start. |
|
Fantastisch! |
|
Niets, maar dan ook echt niets, dan diep respect voor deze held. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-09-2010 19:37] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik vind het niet zo sterk eigenlijk signature |
|
quote: Je bent dan misschien ook niet bezwaard met de wetenschap dat Nawijn ook minister (van proefballonnetjes ) en kamerlid is geweest (Maar je hebt gelijk: het is niet zo sterk.... ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Belgen mochten willen dat ze een zwaargewicht als Nawijn als minister kregen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Aah, de man die ons de joint striker fighters door de strot ramde Vreemde combinatie ook: wapen lobbyist, politicus en wansmaak-artiest. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
moet je nu echt es kijken naar onze minister van Pensioenen... het gaat goed hier signature |
|
Ah, geen idee waar je het over hebt, heh? Nawijn is advocaat. Jij bedoelt Herben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jullie zijn zo'n kut land. :') Sowieso, minister van pensioenen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: en die kerel is überpopulair, ze maken zelfs metal parodieËn voor die gast op de Olympische spelen is hij zelfs verbannen uit China en hier: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/dronken-michel-daerden-jaagt-nalbandian-de-gordijnen-in.aspx?cmt=all zelfs in tennis signature |
|
Jullie hebben een minister van Pensioenen? Welke ministers zijn er eigenlijk in België? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nominatie voor quote van het jaar. |
|
Minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid Minister van Werk en Gelijke Kansen Minister van Binnenlandse Zaken Minister van Ambtenarenzaken en Overheidsbedrijven Minister van Justitie en Institutionele Hervormingen Minister van Defensie Minister van Ontwikkelingssamenwerking Minister van Klimaat , Energie en Consumentenzaken Minister van Pensioenen en Grootstedenbeleid Minister van KMO , Zelfstandigen , Landbouw en Wetenschapsbeleid Minister van Economie , Innovatie , Administratieve Vereenvoudiging , ICT en Telecommunicatie Jezus, Belgische staatsinrichting, na de departementen haakte ik al af. Verrassend triviaal |
|
quote: Juist. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
voorlopig zijn er federaal Eerste minister : Yves Leterme / Premier ( CD&V ) Ministers : - Steven Vanackere ( CD&V ) : Vice-Eerste Minister , Minister van Buitenlandse Zaken en Institutionele Hervormingen - Guy Vanhengel ( Open VLD ) : Vice-Eerste Minister, Minister van Begroting - Didier Reynders ( MR ) : Vice-Eerste Minister, Minister van Financiën - Laurette Onkelinx ( PS ) : Vice-Eerste Minister, Minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid - Joëlle Milquet ( CDH ) : Vice-Eerste Minister, Minister van Werk en Gelijke Kansen - Annemie Turtelboom ( Open VLD ) : Minister van Binnenlandse Zaken - Inge Vervotte ( CD&V ) : Minister van Ambtenarenzaken en Overheidsbedrijven - Stefaan De Clerck ( CD&V ) : Minister van Justitie en Institutionele Hervormingen - Pieter De Crem ( CD&V ) : Minister van Defensie - Charles Michel ( MR ) : Minister van Ontwikkelingssamenwerking - Paul Magnette ( PS ) : Minister van Klimaat , Energie en Consumentenzaken - Michel Daerden ( PS ) : Minister van Pensioenen en Grootstedenbeleid - Sabine Laruelle ( MR ) : Minister van KMO , Zelfstandigen , Landbouw en Wetenschapsbeleid - Vincent Van Quickenborne ( Open VLD ) : Minister van Economie , Innovatie , Administratieve Vereenvoudiging , ICT en Telecommunicatie op gemeenschapsniveau Minister-President : Kris Peeters ( CD&V ) Ministers : - Kris Peeters ( CD&V ) : Minister van Economie, Buitenlands beleid, Landbouw en Visserij en Plattelandsbeleid - Geert Bourgeois ( NVA ) : Vice-Minister-President , Minister van Bestuurszaken, Binnenlands Bestuur, Inburgering, Onroerend erfgoed , Toerisme en Vlaamse Rand - Ingrid Lieten ( SP-A : ) : Vice-Minister-President , Minister van Wetenschappelijk Onderzoek en Innovatie, Overheidsbedrijven , Media, Armoedebeleid - Hilde Crevits ( CD&V ) : Minister van Mobiliteit en Openbare Werken - Jo Vandeurzen ( CD&V ) : Minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin - Joke Schauvliege ( CD&V ) : Minister van Leefmilieu, Natuur en Cultuur - Philippe Muyters ( NVA ) : Minister van Begroting en Financiën, Werk , Ruimtelijke ordening en Sport - Freya Van Den Bossche ( SP-A : ) : Minister van Wonen, Energie, Sociale Economie en Stedenbeleid - Pascal Smet ( SP-A : ) : Minister van Jeugd, Gelijke Kansen , Onderwijs en Brussel > in Vlaanderen Composition du gouvernement Monsieur Rudy DEMOTTE Ministre-Président Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Présidence Accéder à son site Monsieur Jean-Marc NOLLET Vice-Président et Ministre de l'Enfance, de la Recherche et de la Fonction publique Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Fonction publique Recherche Logement Energie Développement durable Accéder à son site Monsieur André ANTOINE Vice-Président et Ministre du Budget, des Finances, de l’Emploi, de la Formation, des Sports et de la politique aéroportuaire Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Sports Formation Emploi Finances Budget Accéder à son site Monsieur Jean-Claude MARCOURT Vice-Président et Ministre de l’Économie, des PME, du Commerce extérieur et des Technologies nouvelles Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Nouvelles technologies PME Économie Commerce extérieur Accéder à son site Monsieur Paul FURLAN Ministre des Pouvoirs locaux, de la Ville et du Tourisme Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Tourisme Pouvoirs locaux & Villes Accéder à son site Madame Eliane TILLIEUX Ministre de la Santé, de l’Egalité des chances et de l’Action sociale Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Santé Égalité des chances Action sociale Accéder à son site Monsieur Philippe HENRY Ministre de l’Environnement, de l’Aménagement du territoire et de la Mobilité Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Mobilité Environnement Aménagement du territoire Accéder à son site Monsieur Benoît LUTGEN Ministre des Travaux publics, de l’Agriculture, de la Ruralité, de la Nature, de la Forêt et du Patrimoine Appartenance : --> Compétences Région wallonne : Ruralité Nature et Forêt Agriculture Patrimoine Travaux publics ------> in Wallonië Charles Picqué Minister-Voorzitter van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met •Plaatselijke Besturen •Ruimtelijke Ordening •Monumenten en Landschappen •Openbare Netheid (bevoegdheid gedelegeerd aan Staatssecretaris Emir Kir) •Ontwikkelingssamenwerking •Gewestelijke Statistiek Jean-Luc Vanraes Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met •Financiën •Begroting •Openbaar Ambt (bevoegdheid gedelegeerd aan Staatssecretaris Bruno De Lille) •Externe Betrekkingen Evelyne Huytebroeck Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met •Leefmilieu •Energie •Waterbeleid •Stadsvernieuwing •Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp (bevoegdheid gedelegeerd aan Staatssecretaris Christos Doulkeridis) •Huisvesting (bevoegdheid gedelegeerd aan Staatssecretaris Christos Doulkeridis) Brigitte Grouwels Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met •Openbare Werken •Vervoer (bevoegdheid deels gedelegeerd aan Staatssecretaris Bruno De Lille) •Haven van Brussel •Informaticabeleid Benoît Cerexhe Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met •Tewerkstelling •Economie •Buitenlandse Handel •Wetenschappelijk Onderzoek Emir Kir Staatssecretaris van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, bevoegd voor •Stedenbouw •Openbare Netheid Bruno De Lille Staatssecretaris van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, bevoegd voor •Vervoer (met uitsluiting van de bevoegdheid over de MIVB en de infrastructuur van het openbaar vervoer en met uitsluiting van het parkeerbeleid en Cambio) •Gelijkekansenbeleid •Openbaar Ambt Christos Doulkeridis Staatssecretaris van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, bevoegd voor •Huisvesting •Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp. --> brusselse gewestregering ik denk dat we in BelgiË 50 ministers hebben we hebben dan ook 1 federale regering, 3 gewestregeringen (Vlaamse, Brusselse en Waalse) en 3 gemeenschapsregeringen (Duitstalige, Vlaamse en Franstalige) 50 is dan nog weinig denkk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-09-2010 20:17] signature |
|
In een discussie met een Nederlander bleek dat HEEL NEDERLAND geleid wordt door ACHT (8) Ministers. Daarop vroeg ik me af hoeveel ministers wij wel hebben in HEEL BELGIE: dus afgesplits per regering (Duits? Waals? Vlaams? Federaal?) Als ik er nog de staatssecretarissen bij zou kunnen hebben wordt het helemaal leuk. Federaal: 15 ministers + 6 staatsecretarissen Vlaams: 10 Franse gemeenschap: 6 Waals gewest: 9 Duitse gemeenschap: 4 Brussels gewest: 5 ministers + 3 staatsecretarissen Totaal: 49 ministers + 9 staatsecretarissen = 58 excellenties Er is wel enige overlapping tussen de regeringen van Waals gewest en Franse gemeenschap. Het aantal excellenties is dan 58 - 3 = 55. Bron: http://www.belgium.be/eportal/index.jsp - Federale regering - Vlaamse regering - Waalse gewestregering - Waalse gemeenschapsregering (Vlaanderen kan dit blijkbaar combineren in 1 regering.. waarom de walen dit niet kunnen begrijp ik niet echt..) - Brusselse hoofdstedelijke gewestregering - Duitstalige gemeenschapsregering VOILA [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-09-2010 20:26] signature |
|
Nederland heeft 16 ministers en 10 staatsecretarissen. 16 + 10 = 26 excellenties. http://www.rijksoverheid.nl/ministeries met 6 miljoen meer hebben zijn er maar even 29 excellenties minder. signature |
|
Wow, dat is wel indrukwekkend. Ik begin iets beter te snappen waarom die formatie bij jullie een nog groter fiasco is dan bij ons. Overigens vind ik België helemaal geen kutland, integendeel. Rijke historie, mooi landschap, aardige mensen en een zeer aangename eet- en drinkcultuur . What's *not* to like? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ja, formaties met een partij aan de ene kant die het land wil splitsen en dus ook 7 van de 9 regeringen op termijn weg wil en een andere partij die er eigenlijk nog meer zou willen.... jah! alles is hier alleen zo verzuild, bij jullie is dat minder, net als met taboes ik moet wel zeggen dat het mij meer en meer opvalt dat de doorsnee metalliefhebber in Nederland conservatiever is dan de gemiddelde inwoner in België is dat net omgekeerd metalheads- of zo- zijn hier meer wildebrassen, grensmensen, provocators, sarcasten, ironici al begint dat ook te veranderen maar daarom hou ik net van Nederland de Nederlandse metalheads neem ik er wel bij [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-09-2010 20:40] signature |
|
quote: Dus om iets te vereenvoudigen maken ze er maar een ministerie voor met alle bureaucratie van dien? Gaat dat niet leiden tot een stuk oneindige recursie? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: jips en dit is zijn website www.ministerq.be kort en bondig... signature |
|
quote:Ik had het dan ook meer over staatsinrichting en - financiën. De wegen en het OV zijn er overigens ook kut. En de meeste Belgen vind ik ook niet echt gemoedelijk. Vooral die Wallonen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: :') Gelul. Alleen omdat je voortdurende wangedrag niet getolereerd wordt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Muziek algemeen |