|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo! Dat is echt een tijd geleden dat ik hier ben geweest! Goed te weten dat er nog steeds mensen zitten hier We zijn met mijn band bezig met de opnames van onze eerste cd. Dit gaat allemaal vlekkeloos voor zover als dat kan gaan bij het opnemen van een cd en na te beginnen zijn in mei is het nu toch echt vrijwel klaar. Te veel tijd in mixen gaan zitten maar het resultaat mag echt zeker weten al zeg ik het zelf Nu is mijn grote vraag aan de experts hier, weten jullie een goede en geschikte studio die gemaakt is om snelle death metal te masteren. We hebben al wat rondgemaild enzo maar was toch ff benieuwd of jullie nog goede studio's weten waar we terecht kunnen. En nu we er toch zijn : www.myspace.com/repulsiveslaughter Het eerste nummer is de pre-productie. Cheers! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-09-2010 0:23] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
welcum bakc Misschien kan dit topic beter je bandtopic worden. Mss heb je hier wat aan wb studio's? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/418768?hl=studi The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:waarom zoek je op Studi en en iet de -o erachter? :') Wlcme bax possessedpacmanz We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hell yeah, we go way back Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Mutilator Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Graag gedaan, alleen hieromtrent weinig kenners hiero? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Snelle death? Nee joh, het is allemaal doom hiero. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja blijkbaar! Had hier wel een plukkie mensen verwacht die er toch minstens ervaring mee hadden.. Maar dank voor je link, ga nog eens kijken! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Neem eens contact op met Jbassist van het forum hier, heeft oa. alles van DrDoom ea. opgenomen gemixed en gemasterd, en van mijn eigen bandje de mix en mastering gedaan, meer dan prima werk! |
|
O cool. Heb je iets van je band (website ofzo) dat ik ff kan checken? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ken sowieso 2 users die het klusje wel kunnen klaren, FreddeKadeth (van Fredde's Dirty Bird Producions), erg fijn in de communicatie, voelt goed aan wat een band wil, en fijne prijzen. http://www.myspace.com/freddesdirtybirdproductions Verder JBassist, erg goed thuis in de modernere metal, en een aardige gast. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 23-09-2010 22:28] Boeiender |
|
Doet lampje ook masteren? Ik ben zo niet thuis in dat gedoe. Na al die jaren nog steeds niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fredde's Dirty bird studio idd, stom dat ik die vergat, geeft ook erg gave producties af. check voor sounds: www.myspace.com/drdoom www.myspace.com/massiveassault www.departuremetal.com (heeft Fredde het geluid van gedaan toch? edit: dvd dan, promo was J www.context-metal.nl [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 23-09-2010 22:32] |
|
quote: Geen idee, wel een goed stel oren ja. Ik vind juist de mix en mastering het leukste onderdeel van opnames. Boeiender |
|
quote fail [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 23-09-2010 22:31] |
|
Ik vond alleen opgenomen worden leuk. Niet in een inrichting dus, hè! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zal die gast eens checken! Thanks! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Tweede nieuwe song online: Legendary Undead. www.myspace.com/repulsiveslaughter Verder zijn wij druk op zoek naar een andere band als partner in crime voor het zoeken naar gigs. We merken dat als je met een avondvullend programma bij een zaal aankomt er veel meer te regelen valt! Dus maak je ongeveer dezelfde herrie als ons, mail me ff of reageer hier en wie weet kunnen we wat regelen! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Oh sjaakiebabby, DrDoom is mijn productie baas haha, niet freddes, maar we houden beide van de hm2 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Album review online! http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19654 Nu nog wachten op die van ZM Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
komt eraan! I like em! signature |
|
Oh nice! Had het niet meer gedacht eerlijk gezegd. Mail met foto van album ook gehad? We wachten rustig af [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 06-09-2011 17:30] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
dacht het niet nee :s mail je even?? signature |
|
Japie is fan hoor, net als de baas Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
quote: Youve got mail! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |