|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ken geen enkele band die speelt, wat is het. death/grind deathgrind/black? wat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Aantal bandnamen klinken aardig death/deathgrind. Dus dat zit wel snor, es ff kieken of ik er kan komen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Obtuse is behoorlijk grind. De nieuwe band van de drie die een tijdje terug uit Katafalk waren gestapt. Zelf noemen ze het "Grind en Roll." Touché, pussycat! |
|
*schop* aankomend weekend is het zo ver!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik ben (eeeuuuh Alcohell ) op de een of andere manier in het bezit gekomen van de promo van Obtuse en ik moet zeggen dat het op zich wel vet klinkt! Zeker de moeite waard om eens te beluisteren en of gaan zien denk ik! |
|
quote: Zeg Cadaveria, begon jij bij D'666 in Vera ook al niet tegen mij over Emmeloord? Dat was bijna vooraan, ik dacht tussen Diabolic en D'666... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Jep klopt. komt allen! en neemt uw vrinden mee Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Voor de mensen die gaan, is het zeer raadzaam om een kaartje te reserveren! Het is namelijk al bijna uitverkocht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tot zo. Touché, pussycat! |
|
Hmm, oh ja. Fuck. Ik denk dat we nu te laat zijn. |
|
Nou, wat vond men ervan? Ben zelf overigens alleen de tweede dag geweest. Touché, pussycat! |
|
[Seraphique: Niet gezien. I.n.r.i : was zeer geslaagd. goed geluid goede podium presentatie, zeer goede muziek. The embodiment : saai, weinig vernieuwend, saaie mensen op het podium. Met het laatste nummer (slayer cover) kregen ze wat respons uit het publiek. Zaterdag 16 november Last Fear : Niet gezien Obsidian :Jonge ventjes a la skater types. Maakte wel ok metal. Veel afwisselende nummers, vette solo's maar niet mijn straatje muziek. Ik denk wel dat ze de cappeciteit hebben om bekend te worden. Carnal Leftovers : een paar van deze gasten kende ik al. melig zooitje.. nummers over pindakaas en een nummer in de trent van black metal.. I HATE GOD.. al met al een nummer van 20 sec. Het was een beetje grindgore achtig. Niet mijn smaak maar ik heb me wel vermaakt. As it burns : Kan ik me niet meer herrineren. DUs zal wel niet speciaal geweest zijn. Monolith: geld het zelfde als hierboven Obtuse: HIer vond ik dus geen ruk aan en heb me vermaakt in de pampus. Occult: Leuke band. veel ervaring en hierbij kwam het publiek wel los. Sidius: ff denken.. Onze lokale helden de zanger hiervan is de oprichter van deze 2 avonden. tja, stem is zwak gitarist is wel erg goed maar kan het er niet uitgooien. (conservatorium) de drummer is een lust om te zien.. (echte mafkees) en verder klok het 13 in een dozijn metal. Pleurisy: hier zat ik dan al 2 dagen op te wachten. klonk weer erg vet. weinig mensen waren er overgebleven. maar ik heb mijn nek er uit gebanged. Trouwens wie waren die 2 idioten die george geld wilden aanbieden op het podium?? Kortom het was echt super leuk. Ik vond het goed georganiseerd en heeel veel bekenden gezien. Volgende keer wilden ze het op een buiten terrein doen. ach ze doen maar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik was alleen zaterdag aanwezig. Last Fear: gemist Obsidian: Jonge enthousiaste jongens die als één van de weinige bands die ik ken nu-invloeden succesvol weet te combineren met doom en wat death (hopelijk zijn ze nu niet beledigd). Was hier en daar nog wel wat rommelig. Carnal Leftovers: persoonlijk vond ik het niet echt boeiende happy-death metal, ofzo. Ze maakten wel veel plezier ds het was niet saai. As It Burns: Beetje black, beetje thrash, beetje death. Beetje rommelig gespeeld (vooral de drummer zat te prutsen met z'n doublebass partijen). Onorthodoxe toetsenpartijen. Zanger was een moppentapper. Monolith: Snel en hard. Vergelijkingen die sommige mensen maken met Nile zijn volledig uit de lucht gegrepen. Verder wel erg strak (drums, bas, gitaar). Het soort deathgrunt dat gebruikt wordt (meer een soort geforceerde lage brom) vond ik weinig inspirerend, evenals de vele KerryKing-solo's die eigenlijk allemaal op hetzelfde neerkwamen (kun je het wat mij betreft netzo goed niet doen). Obtuse: goede bekenden van me. Gitaar veel te zacht, waardoor weinig impact. Nieuwe bassist is vrij statisch. Zuivere zangstukken vond ik niet zo niet zo geslaagd. In de oefenruimte knallen ze een stuk harder. Helaas in E'oord niet. Occult: Hèhè, dat duurde lang voordat ze begonnen. Een behoorlijk zaalgeluid. Prima presentatie. Qua composities lekker trashy, ook al vond ik het bij vlagen vrij oninteressant. En toen ging mijn lift weg Touché, pussycat! |
|
ik heb je niet opgemerkt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb jullie wel gezien. Ik geef echter de voorkeur aan de anonimiteit (beetje mensenschuw?), vandaar dat ik niet uit de spreekwoordelijke mouw kwam. Toch stonden jullie een poosje vlak naast me (of vice versa) en ben ik bijna nog een paar keer tegen je aangelopen (per abuis, uiteraard). Touché, pussycat! |
|
Was erg relaxed om weer te spelen. Het was idd een beetje rommellig gespeeld maar we hadden sinds enkele maanden een nieuwe drummer dus dat was nog even wennen op dit eerste optreden voor hem. Nu-metal Naja sommige mensen zeggen het dus whatever. Als het maar goed klinkt. Hulde aan de headbangers uit Emmeloord en de metalunderground org. Jamer dat ik vroeg weg moest waardoor ik de vetste bands gemist heb. En we zijn bezig met een nieuwe demo met de nieuwe drummer die waarschijnlijk rond begin februari 2003 te downloaden is van www.obsidian.nu [Dit bericht is gewijzigd door Siko op 07-12-2002 20:05] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |