|
Auteur: |
|
|
Ik ben er ook bij |
|
Present!! |
|
Aanwezig! Bareuh... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door xX-C-Xx op 09-10-2010 15:11] Het doet maar even pijn! |
|
Ik heb nog geen ticket. Kun je me even mailen op weijers[a]apocalypserockpromotions[.]nl ? |
|
*Schop* Ook aanwezig! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik weet nog iemand die een kaartje over heeft en evt ook vervoer vanaf Limburg. |
|
aanwezig ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hm, het viel me flink tegen. Jon z'n stem is nu echt naar de kloten, tijd om te stoppen óf om een aparte zanger te zoeken en zich alleen op de toetsen te concentreren. Gelukkig is alles gefilmd, en kan hij zelf ook terughoren hoe het klinkt. Bovendien was het geluid bar slecht. De setlist was op zich wel goed, de beste nummers van z'n nieuwe plaat, en natuurlijk enkele Savatage-classics. Muzikaal stond het allemaal ook wel. Maar goed, ik heb dit allemaal wel beter gezien, en vooral ook gehoord. Bareuh... |
|
+1 stem was klote en jammer dat ze Hounds aan het begin speelden, want toen was niet alles goed qua geluid. Heerlijke sava classics indd ! Maar daar komen toch ook de meesten voor (ik wel iig !) geweldig nummer om een concert mee te eindigen trouwens ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen vrijdag. En de rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Ook nog wat metalshots |
Index / Concerten |