|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Slayer is kut en mainstream, of ze nou covers spelen of niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hehe nee, maar in de jaren 90 klopte het beeld misschien toch wel meer. Maar dat Nederlandse gevoel wat het uitbeeld had ik toen meer als nu. Wel de jaren dat een paar belangrijke echt nederlandse punten zijn ingevoerd, zoals euthanasie, abortuswet, enzo Maar natuurlijk ook een stukje naiviteit want de immigratie problemen zijn toch behoorlijk opgeleefd na pimpampet. De problemen waren er in de jaren 90 wel, maar er werd anders meeomgegaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:op die fiets... tja, selectief kniesorig hier We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dat is wel zo'n raar fabeltje. Welke problemen dan? Terrorisme? Probleem is juist dat de immigranten nu pas radicaliseren. Juist fortuyn en wilders en al die andere blanke knakkers hebben hen op een idee gebracht. Selffulfilling prophecy. |
|
quote: Is een lege kledingkast geen kledingkast? Dat zou lastig zoeken zijn bij Ikea. Een fles wijn, is een fles wijn wanneer er fles wijn op staat. |
|
quote: Bron? |
|
|
|
quote:zou dan kast kleding moeten zijn in deze beredenering [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 22-09-2010 14:57] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Oh sorry, het is een mening. Ik vergat even dat je dat sinds 2010 ten alle tijden moet vermelden als je op een forum post. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hahaha gaaf! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh sorry, ik wist niet dat je een smaakhandicap hebt. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Kattekop op 22-09-2010 20:29] |
|
quote:Zigactly. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Slecht stukje realiteits besef zeg die parodie op 15 miljoen stakkers! Vooral over een van de meest conservatieve landen van de EU! Of komt die tekst al uit de jaren 80? Het land waar een stumper als Frans Duijts 100 weken in de top 40 kant staan, dat lukt zelfs in Duitsland niet! [Dit bericht is gewijzigd door kabukiman op 24-09-2010 22:56] |
|
quote:Uit het hart gegrepen. Je rot hier weg van de spruitjeswalm de laatste jaren. De "tolerantie" is al tijden verdwenen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ahh, de jaren negentig, wat een muzikaal feest! maar gelukkig ook dit; [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 25-09-2010 10:51] |
|
e-e signature |
|
|
|
kejje dees nog? signature |
|
1989. Break your fucking face tonight. |
|
Hoop heisa om geweest. En deze. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ook heisa om geweest. |
|
ja, net als Copkiller van BC of deze signature |
|
quote: Dit was een Top 40 hit op het moment dat ik op kamp was met de 6e klas van de lagere school. Wat zullen die leraren zich geschaamd hebben voor 30 van die kutkiddo's die constant "Everybody Fuck Now" liepen te schreeuwen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |