IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De echte nineties request Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-09-2010 14:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 14:21 schreef HgarrothwulfF het volgende:
van heel dichtbij
Lijkt me niet. Een lege wijnfles, dat zou kunnen. Maar zodra dat ding leeg is, is het toch geen fles wijn meer? Dat soort dingen, daar erger ik me bij Guus aan.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 14:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 14:05 schreef Jeroentjuh het volgende:
Dat vond ik ook.
Had er ook graag iets tussengezet van Undisputed Attitude, maar dat zijn covers en dat vind ik dan weer niet zo netjes in zo'n lijst.

Slayer is kut en mainstream, of ze nou covers spelen of niet.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2010 14:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 september 2010 14:20 schreef bastianus het volgende:
Bij dat nummer krijg ik altijd de neiging een bepaalde groet met de arm omhoog te maken. Verder zit het vol gemeenplaatsen die niet kloppen.
"Niemand die droog brood eet". Nou, toen ik een tijd dakloos was heb ik ze echt wel gezien hoor.
"Waar betaalt ie toch de huur van?" Het zal mij een reet interesseren.
"Land waar niemand zich laat zien, behalve als we winnen". Zeker nooit in het buitenland tussen de Nederlanders gezeten, wat een irritant luidruchtig rotvolk.
"Beschuit bij het ontbijt". Yech.
Hehe nee, maar in de jaren 90 klopte het beeld misschien toch wel meer. Maar dat Nederlandse gevoel wat het uitbeeld had ik toen meer als nu.

Wel de jaren dat een paar belangrijke echt nederlandse punten zijn ingevoerd, zoals euthanasie, abortuswet, enzo

Maar natuurlijk ook een stukje naiviteit want de immigratie problemen zijn toch behoorlijk opgeleefd na pimpampet. De problemen waren er in de jaren 90 wel, maar er werd anders meeomgegaan.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 22-09-2010 14:48 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 22 september 2010 14:23 schreef bastianus het volgende:
Lijkt me niet. Een lege wijnfles, dat zou kunnen. Maar zodra dat ding leeg is, is het toch geen fles wijn meer? Dat soort dingen, daar erger ik me bij Guus aan.
op die fiets... tja, selectief kniesorig hier

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Jeroentjuh
Usericon van Jeroentjuh
Posted 22-09-2010 14:48 by Jeroentjuh Wijzig reactieProfiel van JeroentjuhQuote dit berichthttp://nu.nl

quote:
Op 22 september 2010 14:29 schreef ElitE het volgende:
Maar natuurlijk ook een stukje naiviteit want de immigratie problemen zijn toch behoorlijk opgeleefd na pimpampet. De problemen waren er in de jaren 90 wel, maar er werd anders meeomgegaan.

Dat is wel zo'n raar fabeltje. Welke problemen dan? Terrorisme?

Probleem is juist dat de immigranten nu pas radicaliseren. Juist fortuyn en wilders en al die andere blanke knakkers hebben hen op een idee gebracht. Selffulfilling prophecy.

Jeroentjuh
Usericon van Jeroentjuh
Posted 22-09-2010 14:50 by Jeroentjuh Wijzig reactieProfiel van JeroentjuhQuote dit berichthttp://nu.nl

quote:
Op 22 september 2010 14:23 schreef bastianus het volgende:

Is een lege kledingkast geen kledingkast?
Dat zou lastig zoeken zijn bij Ikea.

Een fles wijn, is een fles wijn wanneer er fles wijn op staat.

Jeroentjuh
Usericon van Jeroentjuh
Posted 22-09-2010 14:51 by Jeroentjuh Wijzig reactieProfiel van JeroentjuhQuote dit berichthttp://nu.nl

quote:
Op 22 september 2010 14:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Slayer is kut en mainstream, of ze nou covers spelen of niet.

Bron?

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2010 14:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 14:51 schreef Jeroentjuh het volgende:
Bron?

Wikipedia.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 22-09-2010 14:55 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 22 september 2010 14:50 schreef Jeroentjuh het volgende:
Is een lege kledingkast geen kledingkast?
Dat zou lastig zoeken zijn bij Ikea.

Een fles wijn, is een fles wijn wanneer er fles wijn op staat.

zou dan kast kleding moeten zijn in deze beredenering

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 22-09-2010 14:57]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 14:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 14:51 schreef Jeroentjuh het volgende:
Bron?

Oh sorry, het is een mening. Ik vergat even dat je dat sinds 2010 ten alle tijden moet vermelden als je op een forum post.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 14:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 14:48 schreef Jeroentjuh het volgende:
Dat is wel zo'n raar fabeltje. Welke problemen dan? Terrorisme?

Probleem is juist dat de immigranten nu pas radicaliseren. Juist fortuyn en wilders en al die andere blanke knakkers hebben hen op een idee gebracht. Selffulfilling prophecy.

Hahaha gaaf!

Jeroentjuh
Usericon van Jeroentjuh
Posted 22-09-2010 14:59 by Jeroentjuh Wijzig reactieProfiel van JeroentjuhQuote dit berichthttp://nu.nl

quote:
Op 22 september 2010 14:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh sorry, het is een mening. Ik vergat even dat je dat sinds 2010 ten alle tijden moet vermelden als je op een forum post.

Oh sorry, ik wist niet dat je een smaakhandicap hebt.

Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 22-09-2010 20:28 by Kattekop Wijzig reactieProfiel van KattekopQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 13:38 schreef ElitE het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door Kattekop op 22-09-2010 20:29]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-09-2010 21:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 14:55 schreef HgarrothwulfF het volgende:
zou dan kast kleding moeten zijn in deze beredenering
Zigactly.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 24-09-2010 22:54 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Slecht stukje realiteits besef zeg die parodie op 15 miljoen stakkers!

Vooral over een van de meest conservatieve landen van de EU!

Of komt die tekst al uit de jaren 80?

Het land waar een stumper als Frans Duijts 100 weken in de top 40 kant staan, dat lukt zelfs in Duitsland niet!

[Dit bericht is gewijzigd door kabukiman op 24-09-2010 22:56]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-09-2010 9:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 22:54 schreef kabukiman het volgende:
Slecht stukje realiteits besef zeg die parodie op 15 miljoen stakkers!

Vooral over een van de meest conservatieve landen van de EU!

Of komt die tekst al uit de jaren 80?

Het land waar een stumper als Frans Duijts 100 weken in de top 40 kant staan, dat lukt zelfs in Duitsland niet!
Uit het hart gegrepen. Je rot hier weg van de spruitjeswalm de laatste jaren. De "tolerantie" is al tijden verdwenen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-09-2010 10:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ahh, de jaren negentig, wat een muzikaal feest!

maar gelukkig ook dit;

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 25-09-2010 10:51]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2010 17:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

e-e

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-10-2010 17:20 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2010 17:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kejje dees nog?

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-10-2010 17:31 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

1989.

Break your fucking face tonight.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-10-2010 17:38 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Hoop heisa om geweest.

En deze.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-10-2010 17:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ook heisa om geweest.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2010 17:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, net als Copkiller van BC

of deze

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2010 17:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2010 17:38 schreef Naturens Galleri het volgende:
Hoop heisa om geweest.

En deze.

Dit was een Top 40 hit op het moment dat ik op kamp was met de 6e klas van de lagere school. Wat zullen die leraren zich geschaamd hebben voor 30 van die kutkiddo's die constant "Everybody Fuck Now" liepen te schreeuwen.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com