|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig maar. |
|
quote: Erwin waarschijnlijk niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vrijdagavond: Heavy Lord AmenRa Sahg Zaterdagavond: Marduk Immortal Behemoth Burzum Zondagavond: Neurosis Amon Amarth Nirvana (had me leuk geleken) Het doet maar even pijn! |
|
Oom Bert en de Rooie Rimmers! Helaas heeft oom Bert het te druk met de gereformeerde gemeente.Een lid van de Rooie Rimmers opgepakt vanwege het aanranden van zijn 8 jarige buurmeisje en de band-manager is omgebracht door de Russische maffia. Maar blijf hopen mensen, ooit komt het er van! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-09-2010 0:54] |
|
day 1: Low Entropy Creatures Of The Occult Christoph de Babalon Lurker of Chalice Abelcain Acid Enema Hecate Legionz ov Hell Barbarian day 2: DJ Scud LFO Demon Eiterherd E-De Cologne ANC DJ Freak Noize Punishment Merzbow Nihil Fist |
|
Ook wel hard inderdaad. |
|
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat: Amesoeurs The Gathering Led Zeppelin Pink Floyd Ulver Gorefest Anaal Nathrakh Doom:VS Year of No Light en dan als aflsuiter Shpongle met een gave lasershow |
|
Funkadelic dat Maggot Brain speelt, anderhalf uur lang. Oorverdovend hard. You have time. You are doing fine. |
|
Verder ideaal feestje voor een kleine zaal: Sleep - Dopesmoker set Darkthrone (nieuw spul) Roky Erickson (met The Spades) U.S. Christmas (temperaturen boven de dertig graden gewenst) Spacemen 3 35007 Hawkwind You have time. You are doing fine. |
|
quote:Op dag 4 kom ik langs. Kan ik mooi op tijd (na ABBA) naar huis. Falco is king. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dag 1 Grinderman (20:00 - 21:45) ook veel Bad Seeds nummers NIN (22:00 - 23:00) Trent blijft nog even om met Bowie te spelen David Bowie (23:00 - 01:30) Speelt al mijn favoriete nummers. Dag 2 Leonard Cohen (20:00 - 21:00) Speelt Avalanche Talking Heads (21:15 - 22:15) Beginnend met veel van Fear of Music en daarna alle hits. Massive Attack (22:30 - 0:00) Mezzanine integraal en alleen Unfinished Sympathy van het oudere werk. Dag 3 Ulver (20:00 - 21:00) Nadruk op Perdition City Swans (21:15 - 22:30) Begint loeihard en eindigt met de wat rustigere nummers Portishead (22:45 - 00:00) Spelen in de rokerige bovenzaal Dag 4 'Onmogelijk' The Smiths (20:00 - 21:30) A Rush and a Push, Cemetry Gates etc. Joy Division (21:45 - 23:00) B-kant van Closer integraal Einstuerzende Neubauten (23:15 - 01:15) Alleen nummers van voor 1995 met FM Einheit en Blixa uitgemergeld. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Wederom dag 4. Pispauze bij Joy Division. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Damn! The Smiths en Bowie moet ik ook wel zien inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Morrissey solo live moet erg te pruimen zijn heb ik me laten vertellen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Dag 3 Mayhem - Live in Leipzig 1 op 1 met die line-up waarvan de helft deaud is fuck Maria Mena in dat geval We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik geloof dat ik me daar wel voor aan wil melden. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |