|
Auteur: |
|
|
Aparte combo .. |
|
quote: +1! |
|
Woehoe, High on Fire. Duurde erg lang www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Pfff, nergens een apart showtje van High on fire? |
|
Kaartjes al een tijdje binnen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Hier ook binnen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Same here |
|
Hm... ik vond Mechanize beetje tegen gevallen eerlijk gezegd, zal nog even mijn agenda doorspitten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
psst, 1993 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nieuwe generatie he, alles snel snel snel. Ik kon Gene Hoglans drumwerk wel zeer waarderen hoor Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zondag!!! |
|
Idd zin an High On Fire www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
17.00 uur: Foyer open 18.30 uur: Zaal open 19.20 uur: High On Fire 20.30 uur: Fear Factory |
|
Afgelopen zondag dus geweest en het was gaaf! Gelukkig reden de treinen die dag gewoon en nadat ik een patatje in Tilburg had gegeten, liep ik naar 013 toe. Daar was het even wachten op High On Fire. Men knalde er tegen achten lekker in met Frost Hammer (geloof ik) van hun laatste cd. Het geluid was behoorlijk hard, maar wel loepzuiver. De band had er zin, met name de zanger, en speelde voornamelijk een mix van hun 2 voorgaande albums. Het aanwezige publiek kon deze band wel waarderen. Prima optreden! Daarna was het de beurt aan de hoofdact, Fear Factory. De band begon met Mechanize en al snel was het duidelijk voor welke band de meeste mensen gekomen waren. De zaal veranderde al snel in een kolkende massa en was, vanwaar ik stond (bijna bovenin), erg gaaf om te zien. Oa deze nummers kwamen voorbij: Fear Campaign, Powershifter, Shock, Linchpin en natuurlijk de 'hits' Demanufacture, Self Bias Resistor en Replica. Tijd voor een praatje van frontman Burton C. Bell was er bijna niet (men speelde bijna constant door). Burton was erg goed bij stem en ook de rest van de band (Gene Hoglan = koning!) was zeer goed op dreef. Eén van de beste optredens van 2010! |
|
Redelijk goed omschreven MJan. High On Fire was heerschend zoals altijd, kunnen bij mij persoonlijk niets verkeerd doen. Mokerband. Fear Factory was gaaf, omdat ze Gene op drums hadden, en een paar oudjes speelden. Wat een drumbeest is dat ook. Burton was erg slecht bij stem en de cleane zangstukken waren ronduit vals. Een erg gezellig avondje gehad www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik vond FF nou juist tegenvallen in 013. In de Melkweg waren ze stukken beter, ook al was de sfeer daar wel een stuk minder dan in de 013... Jammer ook dat ze geen toegift gaven... Ik had (te?) hoge verwachtingen en deze hebben ze niet echt waargemaakt... Ach, maybe next time. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Index / Concerten |