|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ik tot nu toe gehoord heb klinkt goed, doet me wat denken aan de wat oudere platen als Ravenous. |
|
quote: Heb nog niets gehoord over vinyl, maar zal eens navragen.... Tot de 24ste! ;-) http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Er zitten nu na 20 jaar wel ineens 2 nieuwe leden in,... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jammer dat het zo ver weg als, anders was ik wel even een kijkje komen nemen. |
|
quote:????Ex-leden Jens van der Valk (gitaar) Beef (bas) Ariën van Weesenbeek (drum) Isaac Delahaye (gitaar) Roel Sanders (drum) Susan Gerl (gitaar) Zijn er nogal wat!, Slayer heeft er minder versleten,evenals Metallica,Ac/dc & Burzum! |
|
quote: Ja dit voor mij zeer bekende info. Ik bedoelde iets heel anders... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hoop erbij te zijn! Passiondale-presentatie nog wel gezien met de line-up van dat album!Hopen dat de line-ip van nu het lang vol blijft houden want het klinkt namelijk erg goed!!! |
|
quote: Das niet helemaal waar,.... Michiel heeft toen zijn debut gemaakt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ??? Michiel was nog niet bij hun optreden in Hoogeveen ter promotie van passiondale?of heb ik dat mis? |
|
quote: Michiel was in ieder geval op de release party in Vera. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dan hebben we het over verschillende concerten haha. Ik heb het over de CD presentatie in Vera. Was Hoogeveen daar niet voor? Want dan had het volgens mij nog niets met Passiondale te maken. Kom je uit Hoogeveen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben bij beide geweest (jullie ook trouwens, volgens mij, Zilla! Ik reed met Gerald met jullie mee ) En in Hogeveen was Roel op drums en in Vera dus idd Michiel. |
|
quote: Ja ik was ook in Hoogeveen. Maar toen was Passiondale nog niet uit. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat klopt inderdaad wel, ja... |
|
quote: In de periode van het begin tot 1993 hebben ze ook nog aardig wat muzikanten versleten: Marco Arends, Ard de Weerd, Oscar Carre zowieso al. |
|
quote: Wat een gelul allemaal zeg. Wordt er een vergelijking gemaakt met Metallica, Slayer en AC/DC. Tja, die bands hebben inderdaad een solide line-up. Die vergelijking is dus compleet misplaatst. Kijk je daarentegen naar een Exodus, Annihilator, Megadeth, Napalm Death, Pestilence, Anthrax etc...... Waarom komen die namen niet boven? Hoeveel bezettingswisselingen hebben die wel niet gehad? Of Nevermore? Die maar geen 2de gitarist kunnen houden? Of Deicide? Ik denk dat ik zo nog wel even door kan gaan. [Dit bericht is gewijzigd door sycohernand op 19-11-2010 17:44] |
|
quote: Dat was voor de break up gewoon de line up. Er was geen sprake na de nieuwe oprichting om dat met hun te doen. Oscar is meestal nog de geluidsman. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zolang de belangrijkste songwriter erin blijft lijkt me het allemaal geen probleem. Death is denk ik wel de koning van de bezettingswisselingen en elk album is minimaal goed. De nieuwe plaat half gehoord, maar het klinkt op zich wel weer goed, al vrees ik niet uit mijn stoel geblazen te worden als destijds met Bloody Blasphemy. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik raad aan om dan even naar de drummer te luisteren... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Toxocara heeft ook al bezettingswisselingen achter de rug, mag ook wel genoemd worden. |
|
quote: Ubergroupie. Boeiender |
|
quote: Hell yeah... (van Hammy dan he?) haha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Boeiender |
|
quote: Je bent gewoon jaloers... Je mag wel evt (denk ik) komen logeren als deze avond er is? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |