|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus, hmm, 2 en een half shirt per maand... IK denk dat ik er dan maar zo'n 120 ga kopen. |
|
Mag dit topic dicht?? Het lijkt vrij onzinnig om zo'n topic open te laten.. als je naar Zoeken gaat en als keyword 'gezocht' intyped krijg je minstens 40 topics, waaronder topics als 'metalzaken in NL' , 'het grote speurtopic' , en 'mailorders (o.i.d.)' zal er ook wel zijn.. Bovendien is er al een heel topic gewijdt aan BURZUM .. |
|
quote: Tsjongejongejonge, wat ben jij sneu. Koop maar gauw 10 of 20 burzum shirts dan ben jij tenminste true en evil to the bone. LOSER |
|
Misschien kunnen we dit topic hernoemen naar: "de Burzum t-shirt ruil topic" Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik vrees dat ik een girlie nie eens over me kop heen krijg |
|
Al dat gedoe omdat ik om een paar tshirts vraag... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: en hij heeft het zelf niet door... |
|
5 is beetje overdreven, ksou bijna zeggen dat je de truewe weg in probeert te slaan maar goed Rocky Roads Den Haag daar ken je de meeste vinden zelfs in het wit! Don't touch me. I'm evil. |
|
Heosphoros zegt: hmz.. wat is er nou mis met burzum tshirts ? ZWAAARMETAAAAAAAAALLLL!!!!! zegt: nix ZWAAARMETAAAAAAAAALLLL!!!!! zegt: maar ze hebben wat tegen jou ofzo haha Heosphoros zegt: jah ------ Hmz.. d8 ik al Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
wit is trouwens egt SUPER true en evil enzo!! das egt een aanrader!! Don't touch me. I'm evil. |
|
nix zo lame als chatsessies of emails op een openbaar forum dumpen. |
|
Je hebt 1 cd.... 1!!!!!!! Koop je allemaal shirts van albums die je niet eens kent.. of koop 5 dezelfde.... |
|
quote: 1 cd maar.. ow dan weet jij meer over mij dan ik zelf!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ooh... heb je ze al gebrand....... |
|
Ey.. ik ben niet zo een sloeber die geen geld heeft voor cd's hoor Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik heb ook maar 1 CD van Burzum. en geen shirts! FUCK! en nou? |
|
quote: ik weet niet of jij op mij doelt.. maar ik doelde niet op jou...... gewoon het idee.... 1 cd erges van hebben en dan 5 shirts ervan halen............ da's gewoon |
|
Samen met panda mee naar A'dam gaan MuayThaigerrr!! |
|
Ik wil meer shirts hebben omdat ik veel shirts heb van bands die ik niet meer goed vind heb dus ik moet even inkopen doen.. maar als ik niet eens gewoon een vraag kan stellen zonder al dat gezeik, vallen jullie toch lekker dood (wie zich aangesproken voelt) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: haha, no offense peer ik heb laatst een nummer gehoord van Profanatica, ik denk dat ik er maar een paar shirts van ga kopen. |
|
sorry hoor... ik snap niet dat als je aan iedereen hier een hekel heb... dat je nog altijd trug komt naar dit forum |
|
FUCKIN" SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (voor argumentatie zie mijn vorige post) |
|
Gewoon het idee dat je dan dus alleen maar Burzum shirts kan dragen... |
|
IK EEN HEKEL AAN JULLIE ! WTF, OP WIE WORD ER ALTIJD GEKAT !!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |