|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 10 December The Mentors (US shock rock legends) Voorverkoop € 10,00. Entree € 12,00. Zaal open 20.00 uur. |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
99,99 % zeker aan deze kant. Gaan, burzum, gezellie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Komen jullie niet naar de show in Eindhoven, veel leuker. |
|
quote: Das die aftershow toch van de eindhoven metal meeting? Dan spelen ze pas om 01.00. Das me veels te laat. En ik mag graag naar de baroeg gaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah, dat is dan wel minder ja. Dan de vrijdag gewoon ook naar EMM, 11th hour speelt ook die dag oa. en dan The Mentors in Dynamo. |
|
Maar 01.00 blijft 01.00 Maakt dan niet uit wie er speelt, dan heb ik daar toch vrijwel geen benul meer van. ps sjaakie, lultopic? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-09-2010 22:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hm, mij niet gezien. Ik mag zo nu en dan graag naar mijn Up The Dose LP luisteren, een concert van ze lijkt me om de één of andere reden best wel klote. |
|
Ja, vooral slecht, hehehe. Maar wel extreem cultig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Uiteraard van de partij! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Van de tegenpartij ?!? Zoveelste mentalkloon. |
|
Support: Stealers (NL rock / punk / metal) http://www.myspace.com/thementors http://www.myspace.com/stealerss |
|
Vrijdag a.s. is het dan eindelijk zo ver, na 10 jaar MENTORS eindelijk weer in NL in Baroeg!!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Mja, ik zit alweer in dubio... Verdomme... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Krijgen we nu 12 euro of moeten we dat voor deze band betalen? |
|
Morgen! |
|
Vanavond in Sittard, voor de liefhebbers. |
|
Hoe was het in het echie? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-12-2010 18:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het was geniaal! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Met andere woorden; zorg dat je nog een kaartje voor de vrijdag voor de EMM bemachtigt want dan kan je ook nog eens naar de after party in Dynamo om The Mentors te zien en horen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Concerten |