|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
mooie cover signature |
|
Hank Williams III - Straight to Hell |
|
|
|
Underworld - Pearl's Girl Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Cream - Sunshine of your love Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vandaag: Radiohead - In Rainbows Coldplay - A Rush of Blood to the Head Radiohead - Kid A Arcade Fire - Funeral Elbow - The Seldom Seen Kid Editors - The Back Room TV on the radio - Dear Science Even een stukje muzikale opvoeding van mijn broertje gekregen. Alleen dat Coldplay-album heb ik maar weer verwijderd. |
|
Hehe, groot gelijk... op 1 nummer na van die Coldplay plaat na.. en dat is deze; Radiohead +2 iig [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-09-2010 2:57] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
fucking geniaal Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wel de beste track van het album inderdaad. Nu nog een stukje Snowball - Breakbeat Exploration # 6. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Eagle Twin - The Unkindness of Crows |
|
Luie Hond - Groupie op m'n stoepie Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Luie Hond - De bons gekregen Voor alle vrouwen die klootzakken zijn! Ik heb vandaag dan toch de bons gekregen, En, ze schreef het in een brief, Ze kon der niet meer tegen. En alles wat ik deed of zei, Ze wou niet meer bij mij maar vrij zijn, Ik heb vandaag dan toch de bons gekregen. Nauwelijks één week later zag ik haar lopen, Arm in arm met 1 of andere vreemde gozer. Ze zag me staan en keek me ijskoud aan en zei, ik moet toch verder gaan, Nauwelijks één week later dag ik haar lopen! Meisje meisje, je moet het zelf maar weten, Maar je bent niet wijs als je mij denkt te kunnen vergeten Niemand is zo lief als ik, En niemand heeft zo'n fijne....... Hij schreef in een brief, Hij kon er niet meer tegen, En alles wat ze deed of zei, Hij wou niet meer bij haar maar vrij zijn. Ze heeft uiteindelijk zelf de bons gekregen. Geniale tekst Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Waarom slaap ik niet? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
A Forest Of Stars - Opportunistic Thieves of Spring Acid King - Live At Roadburn 2007 Deutsch Amerikanische Freundschaft - D.A.F. Endless Boogie - Full House Head (nice, eindelijk een nieuw album) [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 29-09-2010 8:12] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Joa, die klopt nog. bjornvantoornAT hotmail.com. |
|
|
|
Net: Ahnenstahl - Zwischen Tof und Leben Nu: Akitsa - Lan Grande Infame/Au Crepuscule... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maar om nou te zeggen dat ik ervan zit te genieten... nee. Ik blijf het een kutzanger vinden. Ik begrijp al die ophef over zijn stem totaal niet. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
C+C Music Factory – Gonna Make You Sweat Listening now Ace of Base – All That She Wants 8 minutes ago Tag Team – Whoomp! (There It Is) signature |
|
quote: ga ik es downen signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |