|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, en niemand luistert naar Autechre.... |
|
Juist, ze weten niet wat het is. |
|
quote: Jawel, dankzij jou... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Kijk da's mooi |
|
quote: that makes two... |
|
Tori Amos is echt geweldig!! Ik heb haar nu 2x live gezien en dat was supermooi, maar helaas is ze te beroemd en wordt ze teveel gewaardeerd. Ik zou haar best n x in een zaaltje van formaat baroeg willen zien! Het is iid bullshit om alleen naar bepaalde muziek te luisteren. Gelukkig merk k wel bij n hoop mensen dat ze n brede smaak hebben. Zijn er toevallig nog metalheads die Bettie Serveert leuk vinden en meewillen naar t concert in Patronaat???? Wat vinden jullie btw van Tactile Gemma??? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Waarom heet dit topic "noise", waar gaat dit over? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Precies! Tori Amos is toch geen 'noise' en er is al zo'n topic, meen ik me te herinneren. dus... Slot plies! Don't blush when I rip you open |
|
Kijk die gast die het topic opende heet peter.noise de titel heet --> noise ziet u de link? |
|
quote: Sorry? Wat is daar in hemelsnaam knap aan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ja duh! Maar je noemt je topic toch niet naar je eigen nick! edit - tenzij Iron Maiden een topic over Iron Maiden opent [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 28-04-2003 18:43] Don't blush when I rip you open |
|
quote:Wellus! Ik heb toch ook een doom topic. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Als je een topic opent, noem je 'em naar het onderwerp lijkt me... Don't blush when I rip you open |
|
Dat was in mijn geval natuurlijk wel zo. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
signature |
|
YUP!! edit ;;; hoeveel e.d.? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-08-2005 15:32] Suck my piss |
|
Ik dacht het wel! het is vinyl in betere staat. mail? webmaster at alfvoet . zzn. com signature |
|
Je hebt mail! Dit topic gaat al meer richting noise; http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/518639 Suck my piss |
|
en terug! signature |
|
quote: en nog een keer Suck my piss |
|
quote: Zeer vet album! Ik heb hem hier op cd liggen. Heerlijke metjointopbankligenmaarwegspacen muziek. |
|
quote: waarom heb ik zo een geldnood! signature |
|
Hehehehe, wat doe je nog meer weg dan?!?! edit: was eigenlijk vergeten dat ik dit album had en zit hem nu weer eens te luisteren. FUCKING HEERS INDEED! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |