|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 26 november Tiamat (SE gothic rock / atmospheric metal) VVK 18 euro, entree 20 euro. Zaal open 19.00 uur |
|
zou nice zijn moest er ook een show in Belgïe komen |
|
Voorverkoop is gestart! |
|
juiiist Duidelijk aanwezig. |
|
quote: Een hint: hoe ver ligt jouw stukje België van Eindhoven af? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: komen dan meteen extra vervoerskosten bij... vandaar zou het nice zijn moesten ze in België spelen (ook niet evident wat school/stage betreft) |
|
|
|
hm... weet het niet, ben niet zo bekend met tiamat. maar ik heb de laatste tijd de neiging om naar alle shows in de baroeg te gaan omdat ze zo dichtbij voor me zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
dan heb jij op dit moment vast al een fucked up perceptie van geluidskwaliteit Pim |
|
Over twee weken! |
|
quote: Ik moet zeggen dat het geluid tijdens Anaal Nathrakh fucking goed was. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
wat is demelodic metal? |
|
quote: DE = Duitsland Melodic metal = melodieuze metal |
|
quote: net zoiets als segothic rock Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Aanstaande vrijdag al! |
|
Tiamat speelt overigens zowel oud als nieuw materiaal... Naast nummers van de recentere albums komt ook 'Wildhoney'-materiaal (en nog ouder!) voorbij. [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 22-11-2010 14:17] |
|
Er zijn vanavond nog voldoende kaarten te koop aan de deur. Jack Daniels sponsort vandaag een eenmalige actie: 2 blikjes Jack Daniels-cola voor de prijs van 1! |
|
En ik mag jullie die blikjes uitserveren vandaag, nounou Het doet maar even pijn! |
Index / Concerten |