|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
kent iemand deze band?? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-10-2006 21:55] |
|
nee |
|
en hier is vast al een topic over.. slotje |
|
Wat voor band is het? Misschien wat meer informatie ? Dan kan ik er wat mee. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
audiopain is een band zwaar in de lijn van Aura Noir, maar dan nog vettiger. vandaag promo gekregen (hebben nog geen label). Appolyon is een fan...als dat een referentie is. Fenriz schreef een tekst... binnenkort een interview via noise. |
|
check it out |
|
quote: wow relax nee ik bedoelde dat er volgens mij al een topic was over bands.. weetjewel.. van "ken je die band al" -edit nah er is blijkbaar nog geen topic over.. sorry -edit- [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 24-04-2002 14:30] |
|
Vandaag de cd's Contagious en 1986 binnengekregen en ze zijn weer geweldig. Ik kijk er echt naar uit om deze band zeer spoedig live in Nederland te mogen aanschouwen! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Ah,ik zie dat ze goed zijn aangekomen Audiopain is live net zo vet als Aura Noir.Heb ze al enkele keren samen zien optreden in Noorwegen.Ik zal binnenkort enkele live fotoos posten Het klopt dat Audiopain geen label heeft.Daar hebben ze namelijk geen interesse in.Ze willen namelijk alles zelf in de hand houden. Erg vriendelijke gasten ook,ben 2 maanden terug nog wezen logeren bij Sverre(zang/gitaar) wat resulteerde in een overvloed aan alcohol hehe Momenteel ben ik bezig om Audiopain enkele optredens in Nederland en Belgie te laten spelen.Met de band heb ik alles al rond.Moet nu gaan beginnen om zalen te vinden dus mochten er hier organisatoren aanwezig zijn op dit forum,neem dan even contact op met mij via e-mail. Het bandcontact voor deze optredens loopt ook via mij. Heb verder van mijn Audiopain distributie nog enkele cd's liggen te weten: -Contagious 2 stuks -1986 1 stuk -Revel in Desecration 2 stuks De shirtjes(2 zijden bedrukt) krijg ik binnenkort weer dus ook hier geld:voor reserveringen mail effe!(shirts bijna uitverkocht). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind vooral het eerste nummer van de cd vet. Af en toe lijkt het zelfs een beetje op Absu of Aura noir. Jammer genoeg is op de rest van de cd de vaart er een beetje uit. Ik geloof dat deze band nog veel beter materiaal uit zou kunnen brengen in de toekomst. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er is nog slechts 1 Audiopain shirt voor de verkoop,verder nog alle cd's op voorraad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Alle cd's zijn weer bijgeperst in een nieuwe oplage van 500 stuks Tevens zijn er nu Audiopain longsleeves te bestellen. Interview met audiopain staat komende week online op Vampire Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Net als AURA NOIR? Blekkie Thrash dus? Omschrijving klinkt best interessant maar de bandnaam zette mij totaal op de verkeerde been. Roept onherroepelijk visies op van Audioslave |
|
Mijn interview met Audiopain staat nu online op www.vampire-magazine.com,Inside Lie heeft de laatste demo cd besproken,ook op Vampire Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
godver, The Traumatizer is na Necrosis van Cadaver wel de vetste ThrashBlack plaat van de laatste tijd. Zo hoort thrash te klinken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeker weten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gister 'The Traumatizer' bij heer spectre gehoord, wat erg fijnklonk the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Heb in mijn distro alleen nog "The traumatizer" cd en de 3 allerlaatste exemplaren wereldwijd van de dubbel 7"EP in klaphoes met nummers van Audiopain, Aura Noir, Nocturnal Breed en Infernö (zie www.hdgdistribution.cjb.net) Alle eerdere demo's en cd's zijn uitverkocht vanaf heden (opvallend trouwens dat er ineens zoveel interesse in Audiopain is vanuit Griekenland). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik had even de hoop dat ik mijn eigen prive topic kreeg maar het is audiopain.. |
|
dan word het toch tijd om eens naar Audiopain te luisteren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
koel, kan ik eindelijk wat feiten verzamelen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed nieuws!!!! In maart komt er een vervolg op de "Überthrash" EP getiteld "Überthrash 2" met wederom exclusieve tracks van Audiopain, Aura Noir, Nocturnal Breed en Infernö. Het zal wederom een klaphoes dubbel 7"EP worden. Tevens vind aan de vooravond van het Inferno festival op 23 maart in Oslo het Überthrash Vorspiel concert plaats met optredens van de 4 bovengenoemde bands. Dit gaat een geweldig feestje worden De preciese release datum van de dubbel EP krijg ik nog te horen maar ik verwacht begin april de EP's te kunnen leveren [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-12-2004 20:15] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
hehe, ik wist wel dat je hem gaaf zou vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |