|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanaf 1980 staat de Amerikaanse metalband Overkill voor thrash metal waar je u tegen zegt. Het nieuwe album ‘Ironbound’ en de 25th anniversary wordt groots gevierd met de monster ‘Killfest tour’ in Amerika en Europa. De tour in Amerika was al begin dit jaar maar Europa is yet to come! Maart 2011 doen ze ons continent aan en wij zijn vereerd om de deze grandioze tour af te mogen sluiten in Poppodium Atak op 19 maart! En dat niet alleen; het is ook nog de enige show in Nederland van deze tour! Dit feest vieren ze niet alleen en dus nemen ze graag wat muzikale vrienden mee in de vorm van Destruction, Heathen en After All. Met positieve recensies over het laatste album te over kunnen wij alleen maar uitkijken naar de razendsnelle gitaarsolo’s, het scherpe geluid en de enorme passie die de band uitstraalt. Informatie Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:00 Ticket: €22,00 (e-ticket hier) Aan de deur: €24,00 Prijzen zijn exclusief € 1,00 servicekosten http://www.atak.nl/agenda/1276/ [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-09-2010 12:23] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
trashmetal?? |
|
Gaaf! |
|
Geprobeerd kaarten voor vrijdag te bestellen, maar dat is al uitverkocht Dan maar naar Enschede. |
|
quote: Vreemd, ik heb zojuist nog gewoon 2 kaartjes voor die vrijdag in Antwerpen kunnen bestellen hoor |
|
Misschien aanwezig +1 |
|
Zin in! |
|
Aanwezig! Bareuh... |
|
quote:Doe Roelf de groeten. Ik ben met de jongens van Kampfar aan het heerschen in Arnhem! |
|
quote: Ik heb ook nog gewoon 4 kaarten kunnen reserveren voor vrijdag.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ik bedenk me net dat Metaltuup het misschien over de vrijdag van een week ervoor gehad zou kunnen hebben, denk dat dat het is. Zin in vrijdag in ieder geval |
|
quote: Ah voor Koln ja, dat zou goed kunnen. Nou ja, morgen is ook mooi. Zin an! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik hoop overigens wel dat Overkill de lange set speelt (16 a 17 nummers). Ik zie op setlist fm dat ze gisteren maar 13 nummers speelden... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Hm, de vorige keer op Killfest in Atak speelden ze ook maar een uurtje, en Exodus ook. Ik ben bang dat ze deze keer met Destruction voor dezelfde opzet hebben gekozen... Bareuh... |
|
19.45-20.15 After All 20.30-21.10 Heathen 21.25-22.15 Destruction 22.45-00.00 Overkill 100% anti-Kvelgeest |
|
Overkill heeft gisteren 16 nummers gespeeld als ik het goe dheb. Alleen necroshine hebben ze uit de setlist gelaten. Het was weer een vette show. Blijft een super live band! Ze hadden er zelf ook veel zin in... Toppie. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Helaas alleen de laatste 4 nummers van Overkill kunnen zien, maar vet was het wel! |
|
alleen de laatste 4 nrs van Overkill? Hoe krijg je dat dan voor elkaar? 100% anti-Kvelgeest |
|
Werk en zo. maar ik hoefde toch geen entree te betalen, dus ben nog wel ff gaan kijken. |
|
quote: Met vrijdag bedoelde ik inderdaad (toen) komende vrijdag in Keulen, dat hebben we moeten missen. Enschede was wel een behoorlijk eind rijden, maar het was 't waard. Van After All niet veel meegekregen, maar de andere drie bands waren ijzersterk. Jammer dat Heathen maar zo kort speelde, die had ik graag wel wat langer zien spelen. En van OverKill had ik graag Evil Never Dies en Necroshine willen horen, maar je kunt niet alles hebben. Voor de rest een topavond [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 21-03-2011 17:11] |
|
quote: Overkill wisselt sowieso per tour vaak de setlist. De enige 'vaste' nummers in de set zijn Elimination en de cover Fuck You. Voor de rest is het elke tour weer anders. Bareuh... |
|
Wat op zich een goede zaak is, zouden meer bands moeten doen. Is ook het enige wat op de optredens van Destruction aan te merken is: als ze net een nieuwe plaat uit hebben komen er een paar van die nummers in, maar voor de rest kun je hun setlist dromen als je ze een paar keer live hebt gezien. |
|
Hierbij nog een paar foto's van afgelopen zaterdag. After All Heathen Destruction Overkill De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Destruction heeft dan ook maar een paar sterke nummers, de rest is plaatvulling... Bareuh... |
|
Och och och. Ze hebben genoeg vette nummers die ze zelden of nooit spelen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |