|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Stijl ? |
|
http://artists.mp3s.com/artists/108/sortsind.html Ben nieuwsgierig maar kan helaas niet downen van MP3.com. |
|
quote: van die slechtgeproduceerde black-metal 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Oei! Orgyneel.... pff hoezo 'rauwe black metal trend' ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: poepkop.. 11.45: restate my assumptions |
|
verziekte rabbi |
|
Je mag niet flamen joh, Stomme piemelzuiger... whaha Ik, Wil Schuurman |
|
Rock en LOL. |
|
quote: wat nou, ik vraag alleen naar een band en jij begint meteen weer te kankeren over blackmetal dit en blackmetal dat... maar als panda over burzum shirts begint praten jullie weer van 'weet jij wel wat bm is?' stelletje kloten.. bah 11.45: restate my assumptions |
|
Hmm, ik geloof dat Snagger sarcastisch was, EN dat hij het tegen Necromantica had... |
|
Ok, jij gaat het burzum-topic nog eens lezen en dan kijk je goed naar mijn post. Heb ik gezecht "weet jij wel wat black metal is" nee? goedzo!!! Wat is overigens erger? Panda die niet kan schrijven, of Styhn die niet kan lezen ? Punt 2 (Als we er van uit gaan dat het bovenstaande punt 1 is) Ik intreseer me gewoon geen donder aan al die "ablaze-bandjes". Je weet wel, van die bands die door de pers allemaal als "de opkomende rage" beschreven worden maar dus gewoon de duizendse darkthrone kopie zijn.... en ik zeg niet dat er geen uitzonderingen zijn! Stomme piemelzuiger! Whaha Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ah vargen kan wel lezen Ik, Wil Schuurman |
|
juistem |
|
quote: cock 'n ball No meat is sweater |
|
Hee Greycloak ben jij een schuimmarcheerder? Was ist Dass? |
|
greycloak? geen greycloak in dit topic..u bedoelt infaustus |
|
Oh ja, fuck. Komt door het icoon wat qua kleur op die van GC lijkt en de naam... Hmm, anyway, Infaustus? Jij bent een schuimmarcheerder? Fuck, nu is 'ie niet leuk meer... |
|
quote: Yep, jij bent echt niet de enige die op de verkeerde been gezet werd erdoor. |
|
quote: ooh okay, dan had ik dat verkeerd gelezen. excuses. 11.45: restate my assumptions |
|
signature |
|
wat een kanker herrie |
|
quote: signature |
|
kende de band al, leuke band... maar niet heel bijzonder vind ik I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Nee Hypnos, dat nummer is niet nieuw. Die CD die vorig (2005) jaar op THR is uit gekomen is een re-release van wat bijelkaar geraapt werk. Briljante band trouwens. Het kost misschien een paar luister beurten maar dan hoor je ook echt veel gave en 'zieke' elementen in hun werk. Op sommige momenten doet Sortsind, en dat met name de vocalen, mij denken aan het wat hardere/snellere werk van Woods of Infinity. Dit is trouwens wel het 'vetste' nummer op de CD. De rest is allemaal wat 'ieller' opgenomen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-01-2006 12:32] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Klinkt lekker die mp3. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |