IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 23 okt: Shining + Enthroned + Svart Crown + Heretic @ JC Todo, Best
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-09-2010 8:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Van de site:

Voorverkoop start 1 september!
Er zijn twee mogelijkheden om kaarten in de voorverkoop aan te schaffen:

Afhalen bij Jc Todo: 15.- (werkdagen tussen 09.00 - 18.00)

Voorverkoop: mail naar Daan(at)jctodo.nl kosten incl verzenden 18,- (15,- + 3 euro servicekosten)

De creme de la creme van de Europese metal komt vanavond naar Best!

Headliner Shining (SWE, Avantgarde Blackmetal) staat zijn mannetje omtrent hun gedachtegang. Zowel muzikaal als tekstueel is deze band ongeëvenaard. In oktober hebben zij een nieuwe plaat uit, waarvan ze veel zullen laten horen.

Enthroned (B, Blackmetal) heeft in 2007 hun zevende album Tetra Karcist uitgebracht. Nu zijn ze terug met een nieuwe line-up en een nieuwe plaat.

Svart Crown (FR, Death / Blackmetal) zal nieuw en oud werk presenteren. De Fransozen hebben met hun laatste album Ages of Decay een eigen plek weten te veroveren. Tijdens de tour zal ook het nieuwe werk worden gepresenteerd.

Heretic (NL, Necrothrash/ black 'n Roll), de duivelse viermansband uit Best / Eindhoven, zal met nieuw materiaal en video-opnamen voor een toekomstige DVD de avond openen.

Aanvang: 20.00 uur.
Einde: 3:00 uur.

Hopen dat dat laatste met afterparty of iets dergelijk eis, aangezien ik wel nog graag naar huis wil die avond, hehe. (Met de trein dan wel te verstaan)

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 28-09-2010 8:33]

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 28-09-2010 8:38 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Die zaal is gewoon tot 03.00 open, verwachting is dat de bands toch wel tegen 24.00 klaar zijn.

Houd je er wel rekening mee dat het nog wel even een eindje lopen is van het station naar die ten en andersom?

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 28-09-2010 19:50 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ah okay, hopen dat je gelijk hebt! Anders word het toch proberen een auto te fixen, hehe. Ach ja, we zien wel.

lampje@WOD
Usericon van lampje@WOD
Posted 29-09-2010 13:04 by lampje@WOD Profiel van lampje@WODQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.net

[SPAM]

[Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 29-09-2010 13:26]

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 18-10-2010 12:34 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Deze beste jongen heeft samen met nog 2 anderen vervoer nodig na de gig terug naar het altijd gezellig Weert. Iemand die daar toevallig langskomt? Je hulp is van harte welkom. Eventuele benzinekosten ofzo zullen zonder moeite betaald worden.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-10-2010 12:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Helaas daar kom ik niet langs. Ik denk er nog even over na. Het is voor mij heel ver, en ik ga de dag ervoor ook al. Maar goed we hebben het hier wel over Shining. Nu nog een slachtoffer vinden die gezellie met me mee wil.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 18-10-2010 13:35 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 18 oktober 2010 12:41 schreef zillah-morte het volgende:
Maar goed we hebben het hier wel over Shining.

Daarom, die komen toch achtendertig keer per jaar.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

zillah-morte
Posted 18-10-2010 13:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Dan ga ik ze ook 30 keren zien
Maar dit is voor best ver. Dus ik bekijk het nog even.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 18-10-2010 14:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 13:58 schreef zillah-morte het volgende:
Dan ga ik ze ook 30 keren zien

Dikke +1, hhee. Was je er ook in de Baroeg bij in maart?

zillah-morte
Posted 18-10-2010 15:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 oktober 2010 14:20 schreef ColdheartMinor het volgende:
Dikke +1, hhee. Was je er ook in de Baroeg bij in maart?

Jazeker. eerlijk gezegd ken ik de band nu sinds 1 1/2 a 2 jaren. Wel eens op cd gehoord, maar tijdens een concert in Leeuwarden vond ik het wel erg vet. Heb ze binnen korte tijd nu iets van 5 keren gezien. En die andere band van die zanger Den Saakaldte vorig jaar in Oslo.

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 18-10-2010 18:08 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Ik zal er zijn.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-10-2010 18:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Aanwezig in den Biebob

Faustian Spirit of the Earth

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 18-10-2010 19:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 18:08 schreef Svograth het volgende:
Ik zal er zijn.

Jij komt zeker ook niet toevallig met een auto langs Weert? :')

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 20-10-2010 14:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Godmiljaar. Het kostte uren zoekwerk, maar we hebben een taxi voor den terugreis! Nu maar hopen dat het wel om half 2 is afgelopen, maar dat zal toch wel? Wel duur, 85 pleuro voor 3 personen, enkeltje Best - Weert. Maar goed, we zeuren niet, het is geregeld, eindelijk.

Edit: Toch geen taxi geworden. Toch nog een goedwillig persoon gevonden die de barre reis Best -> Weert wil maken. Feestjuh dus!

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 20-10-2010 20:10]

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 23-10-2010 11:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Vanavond! Zin in! Wie gaat er nog meer?

Edit: Heretic doet niet meer mee. Vind ik persoonlijk dan weer niet zo erg. Vond het de minst interessante van de 4.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 23-10-2010 14:04]

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 23-10-2010 19:03 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik dat dan weer een groot gemis. Maarja bij gebrek aan betere dingen te doen toch maar aanwezig.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 24-10-2010 11:16 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo, dat was me het feestje wel zeg, beter dan in Arnhem als ik zo nadenk! Maar laten we bij het begin beginnen;

Svart Crown speelde gewoon lekker, het had er zin in, alleen het publiek stond er een beetje bij van "ja, en?". Best jammer dus, en echt veel volk was er ook niet. Echt gewoon niet meer dan 100 man.

Enthroned speelde ook een zeer goeie setlist alleen ging die stem van de zanger op een gegeven moment wel pijn doen aan je oren, hadden ze voor mijn part wel wat zachter mogen zetten, maar enfin.

En toen was Shining aan de beurt. En wat een heerlijke show was dat zeg. De Baroeg evenaart wat mij betreft. Hij begon al meteen in het tweede nummer een peuk in de kerel naast mij uit te drukken, waarna hij gretig het mes in zich zette. Geen lullige sneetjes zoals in het andere topic wordt beschreven maar echt diepe sneden. Ook moest nog even het mes in was mensen op de eerste rij worden gezet. We kregen in het totaal een set van 14 nummers voorgeschoteld. Wat ook nog een leuk hoogtepuntje was was dat Niklas op een gegeven moment een Lady Gaga shirt naar zich toegesmeten kreeg en hij die met al wat enthousiasme aantrok en zo de show vervolgde met Lady Gaga op z'n buik.

Al met al dus een geslaagde avond! Enige jammere dus het echt weinige volk wat ook nog niet (zelfs niet bij Shining) warm te krijgen was.

[Fanboymodus]OHJA EN OMG IK KREEG NOG EEN BOKS VAN DE BASSIST!!!1!11111111!!11!1!1!!1![/Fanboymodus]

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-10-2010 11:25]

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 24-10-2010 12:02 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Geen kus? Dan was je avond helemaal gemaakt geweest denk ik !

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com