|
Auteur: |
|
|
Die zaal is gewoon tot 03.00 open, verwachting is dat de bands toch wel tegen 24.00 klaar zijn. Houd je er wel rekening mee dat het nog wel even een eindje lopen is van het station naar die ten en andersom? |
|
Ah okay, hopen dat je gelijk hebt! Anders word het toch proberen een auto te fixen, hehe. Ach ja, we zien wel. |
|
[SPAM] [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 29-09-2010 13:26] |
|
Deze beste jongen heeft samen met nog 2 anderen vervoer nodig na de gig terug naar het altijd gezellig Weert. Iemand die daar toevallig langskomt? Je hulp is van harte welkom. Eventuele benzinekosten ofzo zullen zonder moeite betaald worden. |
|
Helaas daar kom ik niet langs. Ik denk er nog even over na. Het is voor mij heel ver, en ik ga de dag ervoor ook al. Maar goed we hebben het hier wel over Shining. Nu nog een slachtoffer vinden die gezellie met me mee wil. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Daarom, die komen toch achtendertig keer per jaar. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dan ga ik ze ook 30 keren zien Maar dit is voor best ver. Dus ik bekijk het nog even. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dikke +1, hhee. Was je er ook in de Baroeg bij in maart? |
|
quote: Jazeker. eerlijk gezegd ken ik de band nu sinds 1 1/2 a 2 jaren. Wel eens op cd gehoord, maar tijdens een concert in Leeuwarden vond ik het wel erg vet. Heb ze binnen korte tijd nu iets van 5 keren gezien. En die andere band van die zanger Den Saakaldte vorig jaar in Oslo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik zal er zijn. |
|
Aanwezig in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Jij komt zeker ook niet toevallig met een auto langs Weert? :') |
|
Godmiljaar. Het kostte uren zoekwerk, maar we hebben een taxi voor den terugreis! Nu maar hopen dat het wel om half 2 is afgelopen, maar dat zal toch wel? Wel duur, 85 pleuro voor 3 personen, enkeltje Best - Weert. Maar goed, we zeuren niet, het is geregeld, eindelijk. Edit: Toch geen taxi geworden. Toch nog een goedwillig persoon gevonden die de barre reis Best -> Weert wil maken. Feestjuh dus! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 20-10-2010 20:10] |
|
Vanavond! Zin in! Wie gaat er nog meer? Edit: Heretic doet niet meer mee. Vind ik persoonlijk dan weer niet zo erg. Vond het de minst interessante van de 4. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 23-10-2010 14:04] |
|
Persoonlijk vind ik dat dan weer een groot gemis. Maarja bij gebrek aan betere dingen te doen toch maar aanwezig. |
|
Zo, dat was me het feestje wel zeg, beter dan in Arnhem als ik zo nadenk! Maar laten we bij het begin beginnen; Svart Crown speelde gewoon lekker, het had er zin in, alleen het publiek stond er een beetje bij van "ja, en?". Best jammer dus, en echt veel volk was er ook niet. Echt gewoon niet meer dan 100 man. Enthroned speelde ook een zeer goeie setlist alleen ging die stem van de zanger op een gegeven moment wel pijn doen aan je oren, hadden ze voor mijn part wel wat zachter mogen zetten, maar enfin. En toen was Shining aan de beurt. En wat een heerlijke show was dat zeg. De Baroeg evenaart wat mij betreft. Hij begon al meteen in het tweede nummer een peuk in de kerel naast mij uit te drukken, waarna hij gretig het mes in zich zette. Geen lullige sneetjes zoals in het andere topic wordt beschreven maar echt diepe sneden. Ook moest nog even het mes in was mensen op de eerste rij worden gezet. We kregen in het totaal een set van 14 nummers voorgeschoteld. Wat ook nog een leuk hoogtepuntje was was dat Niklas op een gegeven moment een Lady Gaga shirt naar zich toegesmeten kreeg en hij die met al wat enthousiasme aantrok en zo de show vervolgde met Lady Gaga op z'n buik. Al met al dus een geslaagde avond! Enige jammere dus het echt weinige volk wat ook nog niet (zelfs niet bij Shining) warm te krijgen was. [Fanboymodus]OHJA EN OMG IK KREEG NOG EEN BOKS VAN DE BASSIST!!!1!11111111!!11!1!1!!1![/Fanboymodus] [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-10-2010 11:25] |
|
Geen kus? Dan was je avond helemaal gemaakt geweest denk ik ! |
Index / Concerten |