|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm... ik vond Veronica altijd zo'n 'ordinaire' zender, met veel geschreeuw van presentatoren die zichzelf erg leuk vonden. Om over de progamma's maar te zwijgen, sorry absoluut niet mijn smaak dus. Geef mij de VPRO maar! Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb een selectief kluitje zenders op mijn kijkbuis ingesteld en ik zie geen reden om Veronica daar tussen te poten. En daar hoef ik het programma-aanbod niet eens voor te zien. |
|
Veronica is natuurlijk weer helemaal terug bij af op tv-gebied. Vroeger hadden ze hun eigen gezicht en dat is nu Yorin geworden. Helaas brengen ze nu van die domme programma's als de pulp-show en dergelijke. Waarschijnlijk zijn ze ook dit seizoen al te laat om leuke series en films in te kopen omdat dat al door de andere zenders is gedaan. Misschien volgend seizoen beter? |
|
Veronica gaat opnames maken tijdens de Halloween/horrorshow van Cirrha Niva. Dat vind ik dan wel weer positief. bla...bla...bla... |
|
quote: hm de pulpshow vind ik dan wel weer grappig.. maarja ik kijk nooit tv want die is kapot |
|
ik vind de pulp-show ook echt pulp inderdaad. Af en toe te smerig en dom voor woorden gewoon. Ik vind het gewoon niet origineel meer. |
|
Ze hebben bij ons Animal planet van de kabel gegooid voor Veronica! Jeff Corwin ( ) is dus verleden tijd I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat moeten ze hier gvd niet flikken! Wat is eigenlijk het nut van een TV maken met 99 kanalen als de kabelexploitanten alleen maar zenders weghalen voor een nieuwe? |
|
quote: vpro radio enkele jaren geleden Je moeder. |
|
quote: dat hadden ze in apeldoorn geflikt met discovery channel, komt nu per 1 oktober terug Je moeder. |
|
Veronica 19:30-20:00 KINK TV 20:00-21:00 Tease! 21:00-22:00 Tease! 22:00-23:00 Men's talk 23:00- Men's talk dit is de doordeweekse programmering. en dat je na een uitzending meteen een herhaling van hetzelfde programma krijgt, is dat nou dat veronica gevoel? sukkels. Oud Vuil. |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
veronica, je bent jong en je herhaald wat... ps, wat is er leuk op de vpro dan? keek vroeger alleen maar naar van kooten en de bie. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 13-09-2002 20:53] Oud Vuil. |
|
ach, misschien wordenkomen er wat aardige films op, maar dat is het beste wat ik ervan kan maken. |
|
Er komen tegenwoordig wel erg weinig films op tv. De enige zender die elke avond een film uitzendt is zoiets v8. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja ,dat is toch een kwestie van smaak? Don't blush when I rip you open |
|
quote: ja, tuurlijk, ik bedoel het ook niet lullig ofzo, was een serieuze vraag. Oud Vuil. |
|
quote: Nee dat begrijp ik Maar de stijl van programma's spreekt me gewoon meer aan. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Pessies, Veronica draait alleen maar om babes, babes en nog eens babes , er is niet een nuttig of interresant programma op die zender!! Waarom ze het nou opnieuw in de lucht gegooid hebben is mij een raadsel. A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: Mensen kijken toch wel TV, als het maar beweegt, voorzien is onderbroekenlol en het nergens over gaat Don't blush when I rip you open |
|
quote: Vreemd, je zou toch denken dat mensen slimmer zijn , in iedergeval mogen ze die zender van mij uit de lucht smijten. A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: wat, wanneer en waarom??? ik bedoel dus: wat is Cirrha Niva en waar is dat??? ik ben gek op halloween If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ECHT COOOOOOOOOOOOOL!!!!! nu kan ik weer me favo tiener programma's zien!!!!! |
|
quote: Check ff hun site en anders kan ik je de nieuwsbrief wel ff doormailen. bla...bla...bla... |
|
quote: Even een correctie. Veronica is niet terug die zijn gewoon verdergegaan onder de naam Yorin aangezien ze de naam Veronica niet mochten houden. Nu is Endemol waarschijnlijk weer met "veronica" begonnen. Ach het is allebei niet boeiend Tenminste zo heb ik het begrepen You will never have, what i never had. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |