|
Auteur: |
|
|
+ tromgeroffel....... Morgen (woensdag) maak ik mijn TV-debuut op Rotterdam-TV (of was het TV-Rotterdam) om 20:00 (tot 20:30) in een programma over de Willem de Kooning Acedemie te Rotterdam, geproduceerd door de propadeuse-groep Audio-Visueel Vormgeven. Ik heb hier zowel voor als achter de schermen aan meegewerkt. Je kunt me niet missen, ik ben die langharige geluidsman die heel erg duf/gedrogeerd overkomt in de tussenstukjes. Tot nog toe werd er bij de presentatie het hardst gelachen als ik in beeld kwam .Ik kon er ook niets aan doen; ik had koorts tijdens de opnames en we moesten een deadline halen Het is helaas alleen in Rotterdam te zien , ik kan het zelf niet eens ontvangen), maar wie benieuwd is moet maar kijken. Kun je me lekker uitlachen Oh ja, het is trouwens een erg goed programma geworden... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
kan het ook tv rijnmond zijn?????? Let´s bring back the METAL |
|
White Tree ,misschien kan de film uploaden op de kunstacademie . |
|
Helaas is het geen TV Rijnmond; dat ontvang ik zelf ook. Het is echt Rotterdam TV (of andersom).... Uploaden zit er niet in: de master ligt bij de zender en ik zit met copyrights van de academie... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Helaas, had om 20:00 geen televisie tot mijn beschikking, wel bier [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
Index / Algemeen |