|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jepz maar het is tot nu toe zo dat rechts altijd in een dal zegeviert en links juist weer in de piek, dat schommeld dus ook weer mee... Je moeder. |
|
ja en eigenlijk moeten we wat daaraan doen. |
|
uhmz, politiek is iets dat continu veranderd, dat kun je niet zo snel veranderen, al helemaal niet alleen Je moeder. |
|
Dat is nou juist het probleem . |
|
sorry, dwalen iedere keer af maar wat dat betreft ben ik snel uitgeluld: journalistiek is zowiezo altijd veels te subjectief en de gevallen waarin wel objectief wordt geschreven, worden de feiten vaak onbewust niet goed verdeeld (ik bedoel te zeggen: de verhouding tussen de positieve aspecten van een 'zaak' tegenover de negatieve aspecten van een 'zaak' is vaak niet in balans). daarom os in mijn ogen iedere tekst (bedoeld of niet) te subjectief om voor mij de waarheid te zijn. helemaal in dit politieke circus... ik geloof er weinig van, ik interpreteer alles zoals ik dat zelf wil, liefst uit meerdere bronnen. Je moeder. |
|
quote:Ja, geef dan ook reactie op een van de (gegronde/beargumenteerde) reacties in dit topic. Anders zijn we snel uitgepraat he... Ik heb nog niemand gezien die het oneens was met, bijvoorbeeld, mijn reactie... dus iedereen hier die het interesseert is het met me eens of te lam om te posten.. dus zijn er weinig discussiemogelijkheden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |