IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Weird Al in Paradiso? (8 december)
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2010 9:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn vrouw hoorde het vanochtend op de radio. Er is nog niks over te vinden, maar het staat wel op de site van Al zelf. Hier ga ik natuurlijk wel bij aanwezig zijn als het zo is, zaterdag schijnt de kaartverkoop te beginnen:
quote:
Weird Al On Tour 2010

Date Location Venue Presale Info Buy Tickets
Fri Nov 5, 2010 Austin, TX Fun Fun Fun Festival VIP Sales Close 10/05 VIP Tickets!
Thu Dec 2, 2010 Birmingham, UK The Academy Thu Sept 30, 10 AM BST VIP Tickets!
Fri Dec 3, 2010 Manchester, UK The Academy Thu Sept 30, 10 AM BST VIP Tickets!
Sun Dec 5, 2010 Minehead, UK All Tomorrow's Parties (Festival) -- Public Onsale
Mon Dec 6, 2010 London, UK The Forum -- Public Onsale
Wed Dec 8, 2010 Amsterdam, NL The Paradiso Wed Oct 6, 10 AM CEST VIP Tickets Coming Soon

*splut*

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-09-2010 9:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Jep, hoorde het ook op 3FM. Show schijnt 'rock 'n roll extravaganza' te zijn, met allerlei kostuums, videoclips op de achtergrond, etc. Met dezelfde band als 20 jaar geleden trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 30-09-2010 9:58]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2010 10:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Misschien iets voor Jolly en Boudie? Ik ga sowieso.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com