|
Auteur: |
|
|
De Bibelot Band Boost is de leukste bandcontest van Dordrecht en omstreken. De prijs geeft beginnende bands, acts en muzikanten de kans zich te presenteren aan een groot publiek en een vakkundige jury. Popbands, hiphop acts, singer/ songwriters, metalheads; alle genres zijn welkom! Voor de deelnemende bands zijn er verschillende prijzen te winnen die hun carrière net die ‘boost’ geven die nodig is. Het prijzenpakket loopt uiteen van optredens in de regio tot de mogelijkheid om een professionele demo op te nemen. Bibelot wil hiermee bands, acts en muzikanten uit de regio ondersteunen in hun ontwikkeling. De Bibelot Band Boost is verreweg de beste en bekendste bandcontest van de Drechtsteden. Met een geschiedenis van ruim 15 jaar (eerst als Kleine Prijs van Dordt) heeft Bibelot al tientallen bands kunnen helpen. Maar de Band Boost is vooral ook leuk voor jou. Jij bepaalt namelijk welke band er doormag naar de halve finale. Een vakkundige jury bepaalt welke band direct door mag naar de finale. Kom je favoriete band supporten en zie wat onze regio en daarbuiten aan poptalent te bieden heeft. Vanavond de eerste voorronde met: In de 2e voorronde (metal) zullen op 13 november de volgende bands om een plek in de halve finale of finale gaan strijden: To Heaven Earth is Hell The Vile Creation Kowai Aratron Conorach Meer info over de Band Boost en de bands vind je op de onderstaande link! http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=1133 [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-10-2010 13:14] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kick! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ah, gaaf! |
|
Ja, ik kom denk ook wel even een kijkje nemen |
|
Cool man we zien je wel verschijnen, en je ken dan gelijk ff op ons stemmen voor de publieksprijs haha! We zijn druk met ons voorbereiden op de Band Boost, vrijdag weer repeteren met een nieuwe gitariste op auditie dus dat beloofd wat 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Komt goed! |
|
Zaterdag 13 november zal dit de speelvolgorde zijn van de metal voorronde in de Bibelot Band Boost 1. To Heaven Earth is Hell 20.30 uur – 20.50 uur 2. The Vile Creation 21.05 uur – 21.25 uur 3. Kowai 21.40 uur – 22.00 uur 4. Aratron 22.15 uur – 22.35 uur 5. Conorach 22.50 uur – 23.10 uur http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=1133 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Nog 2 dagen! Komt allen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aanwezig! |
|
Zo dat was een geslaagd avondje toch Jan?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zekers, was goed te doen! Goed optreden van jullie! Jij bent de zanger toch? Wilde je nog even aanspreken, maar je was steeds in gesprek |
|
Lekker geregeld met dat stemmen. 9 van de 10 kaarten deden het niet. Maar leuk avondje gehad en dat is het belangrijkste. And the wind cries .. |
|
Btw, wie had er eigenlijk gewonnen? Ik was al weg voordat het bekend werd gemaakt. And the wind cries .. |
|
Ja, mijn kaart deed het ook niet The Vile Creation werd door de jury aangewezen als beste band van de avond (zij gaan dus gelijk door naar de finale) en To Heaven Earth Is Hell werd door het publiek als beste gekozen. Zij gaan naar de halve finale. |
|
quote: Bedankt Jan, we hebben lekker geknalt zaterdag, ik ben idd de zanger van Aratron trouwens. Ik heb veel mensen gesproken, je had er nog wel bij gepast hoor want voor fans heb ik altijd tijd haha. We hadden het publiek goed mee, het zat lekker vol, de haren zwiepten vooraan bij het podium wild in het rond en de pit ging lekker los Het was erg jammer dat het stemmen van het publiek zo mis is gegaan, ik ben benieuwd hoe de stand was geweest als iedereen gewoon had kunnen stemmen. We zijn uiteindelijk 3e geworden bij de jury en gedeeld 2e bij de publieksprijs, dus we zijn tevreden 5 Euro's? Op je muil!! |
Index / Concerten |