|
Auteur: |
|
|
Primal Fear exclusief in NL! Powermetal band Primal Fear komt 14 oktober exclusief naar Hedon. Het betreft de enige show in Nederland en is last-minute geboekt. Zwolle is toegevoegd aan de tourlijst van de band ter vervanging van een optreden in het Franse Mulhouse dat niet door kon gaan. Het Amerikaanse Circle II Circle komt mee als voorprogramma. De kaartverkoop is zojuist gestart. Tickets en info: www.hedon-zwolle.nl |
|
Circle II Circle= te gek Hier ga ik zeker bij zijn. |
|
...ben blij da'k de munten op heb. hedon ook, denk ik. |
|
Primal Fear is wel een vette band, maar al was de entree 1 Euro dan ging ik nog niet naar die nazi tent van een Hedon. Against God and Government |
|
quote: Hehe, nog steeds boos omdat je eruit gezet bent? Boeiender |
|
quote: Dat ook, maar zoveel geld voor een boete betalen terwijl het niet eens jou schuld is, dat geintje met die opgefokte gasten aan de deur heeft mij en pascal in totaal ruim 400 ballen gekost, plus een straat verbod daar, tering ik was nog te stoned om op mijn benen te staan, maar volgens de uitsmijter was ik heel agressief, vooral dat wijf dat daar uit de deur stond te schreeuwen mogen ze van mij wel eens opknappen. Against God and Government |
|
los van wat rotzak mee heeft gemaakt... 't is wel een kut-tent... over-gesubsidieerd, vrijwilligers, en dan nog dik 2 euro vragen voor wat drommelsch! |
|
Nu moet ik stiekem wel bekennen dat die mongolen van justitie de aanklacht voor mishandeling zijn kwijt geraakt (Ik hoop dat bronzen billy mee leest, maar dat zal wel niet) Maar dan is het nog een hoop geld, ik kreeg verdomme 90 euro boete voor milieu vervuiling omdat ik mijn concert kaartje op de grond liet liggen, staat die malloot daar met zijn gummi stok te zwaaien en schrijft ie een boete uit. Against God and Government |
|
Och, niet "overgesubsidieerd", dat is aan de overkant van het water (Theater de SpiegHel). En die Drommelsch, ik had je gewaarschuwd, er is ook Leffe Brune en witbier voor 2 euro. Wel gay zijn die Hedon Hero shirts, dat vinden de meeste vrijwilligers ook. Boeiender |
|
quote: Historisch gezien absoluut niet |
|
quote: Echt wel! Boeiender |
|
quote: |
|
Circle II Circle speelde nog niet zo heel lang geleden ook al in Hedon, toch? Niet aanwezig, denk ik. |
|
quote: Ze speelden vorig jaar mei inderdaad ook in Hedon, toen helaas moeten missen ivm in Schotland zitten voor mijn opleiding toen. quote: Het zou me verbazen als je er wel zou zijn Almar bij een Power Metal show :') |
|
Hier niet al te veel animo zo te zien... Anyway, ben benieuwd of het druk wordt vanavond. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jammer dat Circle II Circle niet van de partij was, maar OMG wat was Primal Fear weer vet zeg Nog ff flink doorgehaald btw Was gezellig! |
|
Sprak net de DJ nog. Was redelijk rustig qua bezoekers? Boeiender |
|
Klopt ja, opkomst was helaas niet geweldig. PF kwam desondanks zeer enthousiast over en speelde gewoon super, 1 uur en 3 kwartier knallen. |
|
zeker een geslaagde avond... Mn vriendin en ik hebben nog een behoorlijke tijd met de leden van Marya Roxx als Primal Fear gepraat... Oh en mn mama en papa waren er ook bij.. het was mn moeders 52ste verjaardag en dit was haar cadeau... anyway Circle II Circle was gewoon afgehaakt.. die wilden niet spelen in Zwolle ipv dat ze niet konden |
|
quote: Wat een Rotzakken! Bareuh... |
|
De schavuiten! |
Index / Concerten |