|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Romani ite domum! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Je bent zelf kut. Nee ik trek dit wel. Net zoals Gogol Bordello, dikek pret op Pinkpop mee gehad. Je moeder. |
|
The Transsylvanians blijven voor mij de shizzle Hongaarse speedfolk She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: kraken is kut! en: alsof je broer en de rest van die krakers dat bestek zelf hadden gekocht... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-09-2010 23:48] |
|
quote:Gave filmpjes inderdaad! Geen spijt van dit tipoc.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Binnenkort w.s. een rondje Arnhem met broertjelief doen. Zullen we wel weer veel krakers tegenkomen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Balkan Beats is sowieso een op zichzelf staand genre. |
|
Valt Oi Va Voi hier ook onder? Die vind ik wel te gek namelijk. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ik hou wel van zigeunermuziek, vooral die bij de tegenbetogingen (krakersverenigingen, anti-PVV-betoging, pro-abortusbetogingen, ...) maar ook van bvb OT Taiga - Russische folk/ambient signature |
|
Ik vind DeVotchKa erg goed. O.a. bekend van de Little Miss Sunshine soundtrack, maar ook overig werk is erg goed. Live een enorm feest. Verder is Caspian Hat Dance (uit Nederland), naast een enorme crustenbende, live vrij geniaal. You have time. You are doing fine. |
|
|
|
Mooi hoor When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |