|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben er ook bang voor, maar het is nog geen vaststaand feit... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Nou ja, zo bedoel ik het niet, maar ik vind het altijd leuk hoe die gasten dat zo omzichtig omschrijven. Praten over 'freedom of expression' en 'something entirely new' enzo. Zal vast wel weer rete-innovatief zijn allemaal . |
|
1 Ding is in ieder geval wel een vaststaand feit: het is al vaker gehoord... ergens, ooit... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
nou, ik ben iig benieuwd wat er van gaat komen, hoe origineel het wel niet gaat zijn... Electronica is niet erg, zolang het maar geen afbraak doet aan sfeer, wat vaak het geval is, helaas... |
|
quote: dom //edit ... [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 14-02-2004 14:24] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
lama... ik ben in de war I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tjeetje, wat blijft het stil rond dat nieuwe album. No Colours: Abyssic Hate "A decade of hate" CD in april ! DLP no release date! The "Cleansing of an ancient race"Demo+" Eternal Damnation Mini+ 1 Bonustrack on one album! The CD/DLP delays now both, because of layoutproblems! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Jeej een greetest hits. Nog niks nieuws?? Zenial |
|
Heb juli als relese-datum horen vallen voor die nieuwe full-length. |
|
Zou hij ooit nog uitkomen? Website is ook nogal dood. |
|
quote: Hehe, o. |
|
quote: Dat kan je wel zeggen, ja. Heerschend ding! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Je bent er vlot bij Zenial |
|
quote: De beste man is al wat ouder he. |
|
Ik laat muziek altijd eerst even rijpen, voor het beste resultaat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Medication mag ook wel een keer uitkomen, na 3,5 jaar |
|
quote: Ondertussen nog veel verder, dit lijkt me de Chinese Democracy van de black metal te gaan worden... |
|
Nee. Dat is Thorns (als we überhaupt die vergelijking willen maken). Hier geeft bijna niemand om. Dat hele treurige suicidal sub genre heeft geen flikker met black metal te maken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nog niet uit dus Against God and Government |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |