|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
willy oosterhuis... |
|
Al krijg ik geld toe.... |
|
quote: |
|
wat een enorm talent is dit zeg! |
|
Bult snuiverts altijd hier bij zulke feestjes. In combinatie met onmundige sloten drank loopt dat niet altijd goed af natuurlijk. Dat en het feit dat er veel hersenbeschadiging door inteelt bij het slag bezoekers van dit soort feesten heeft plaatsgehad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: quote: Haha jongens, prachtig, nu kan het topic op slot. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
@Rotzak, bastianus; in welke achterbuurt wonen jullie?! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Uden. De kampers en ander gajes wat dit soort feesten verpest meestal uit Oss of omgeving. Of uit een instelling natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ha Uden, daar was ik vorige week nog. Bij de Mexicaan. |
|
quote:Toch niet op vrijdag? Toen waren de vrouw en ik daar ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zaterdag 6 november nog naar Volkel Bassie? Boeiender |
|
quote:Goed idee. Woensdag zie ik de Ulk nog, die moesten we ook maar eens zien mee te krijgen dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jawohl. Ulkie ook te lang niet gezien. Boeiender |
|
quote: Nee, op zondag, hadden een training daarvoor in Veghel. |
|
Bijna! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ahoy! Hijs de zeilen! |
|
oh die zanger rinus. sinds zijn liedje: ''hé kastelein'' ben ik onsterfelijk geworden bij mij op school... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tent staat er al. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Issie een beetje zeewaardig? |
|
Alsof er zee in de buurt ligt. |
|
Alsof dat nodig is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jullie zijn een raar slag volk. |
|
piraten zijn ruig. mijn favoriete piraat was kapt. roodbaard! |
|
totaal off topic Herrie! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 31-10-2010 13:54] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |