|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vraag me af waar ik in Vlaanderen een degelijk e PA cursus kan volgen. Liefst betaalbaar. Iemand tips? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Laat ik maar weer eens dom zijn en vragen waar PA voor staat... (afkortingen zuigen!) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja hallo, het geluidssysteem bij concerten misschien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Je slip over je kop trekken noemt men géén PA WOAHAHAHAHAHAHA!!! En kan er nou iemand mijn schatteke helpen??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dus gewoon hoe alle instrumenten op al die speakers en versterkers enzo zijn aangesloten? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
In Nederland zit in De Randstad Sound Seminar Goed maar ook ERG duur |
|
quote: Daar gaat t m nu ook om, k weet dat die lessen vaak bakken geld kosten. dan kan ik zelf ook gelijk stoppen met muziek spelen (k wil ooit nog wel es n nieuwe bas) Is er misschienb iemand die zijn PA ervaring met mij wil delen? Vergoeding in bakken bier ok? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
In Atak krijgen vrijwilligers wel training in het werken met geluidsapparatuur. Misschine is er bij jou in de buurt ook wel een zaal waar redelijk profi-geluistechnici werken. Ik weet wel dat je het leert door het te doen. |
|
quote: Het is niet alleen een kwestie van alle draadjes goed aansluiten, maar ook het afstellen van het geluid. Als je alles inplugt, betekent dat niet dat het goed klinkt. Je moet daarvoor van alles afstellen. Misschien moet je eens bij een wijkcentrum bij jou in de buurt gaan kijken. Wijkcentra organiseren vaak opvoeringen van amateurbandjes die daar oefenen. Bij die centra is dan een geluidsman aanwezig die vaak ook PA-cursussen geeft. [Dit bericht is gewijzigd door Blancaflor op 13-09-2002 18:46] |
|
quote: Dat is net het probleem...Die kerel die wij kennen en dat kan is een klojo die zijn kennis niet wil delen zodat hij het laatste woord heeft over wie wel en niet komt optreden op onze festivalletjes.Dus amper metal op de festivals hier;meer hardcore en Nu-metal(die ons bovendien veel geld kosten .Do Or Die vraagt E2000 voor 45 min!!!) omdat de PA man dat goed vind.Het JH staat wel achter ons voor groepen zoals Axamenta en Mortifer te laten optreden,maar die kerel die PA kan werkt tegen omdat dat zijn genre niet is. [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 16-09-2002 9:10] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
alles laten wijken voor HARDCORE!!! zo mag ik het horen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: I HATE hardcore Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:en ik haat mensen die hardcore haten... niet zo mekkeren... ieder zn eigen hoor... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik heb vroeger een opleiding gevolgd van 3 jaar in de School voor podiumberoepen in Oostende. Het verloop was wel chaotisch wegens slechte directie en dergelijke wantoestanden maar ik heb toch wel heel veel geleerd daar en overal mee naartoe geweest, veel gezien en ervaring opgedaan. Daarna heb ik een P.A. - cursus voor gevorderden gevolgd in Brussel van 6 maanden via de VDAB dat is wel met ingangsproef omdat het voor gevorderden was. Daar heb ik ook heel wat bijgeleerd maar na de opleiding heb ik toch besloten om het beroep niet uit te oefenen wegens het te veel weg zijn en in de weekends spendeer ik liever tijd aan mijn eigen band dan aan de techniek, ik speel nog altijd liever zelf en heb dan maar besloten mijn andere interesse te volgen. Bij de VDAB kan je ook cursus volgen voor beginners ook in Brussel, ze betalen alle vervoerskosten ruim terug. Daar kun je evt. informeren. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik geniet er 1-tje volledig gratis, meer nog met mee te gaan word ik nog betaald ook en idd die op een school volgens is meestal fukking strontduur en dan heb je nog bijna geen ervaring. als je dan op een optreden staat en er valt een kring uit sta je bscheten. [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 16-09-2002 12:29] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Bedankt voor de tip, maar t is voor mij ook niet de bedoeling om dat full-time te gaan doen. (kijk maar es nr de posts van Icequeen), ik wil dat geheel vrijwillig doen zodat die gasten van t JH niet altijd op dezelfde zeurzak moeten terugvallen. *offtopic* Enne, maar goed dat je meer tijd wil spenderen met je eigen band. T mag gezegd worden: Mortifer is zwaar de moeite I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
wil mortanius dat niet aan gunman leren? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: *off topic* Ik haat losers die mensen haten omdat ze niet naar dezelfde muziek luisteren!!!En me daar scheef voor bezien,maar daar is een andere topic voor!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
sorry ik zal al ophouden REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: da's al beter en nou ON TOPIC!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik wil gerust wel enige ervaringen en kennis delen. Anders spreken we eens af hé, kunt ge eens naar ons repetitie lokaal komen en breng ik wat cursussen mee. Ik weet niet juist waar je woont maar als je het ziet zitten om naar Oostende te komen is dat voor mij ok. Zend anders een mailtje of zo. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: a-Prince Albert (piercing) b-Public Adress (system) Kies maar. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
Gunman, nog geïnteresseerd? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Fcourse, maar k woon wat ver af (Vlaams-Brabant) Een maat van me gaat binnenkort wel een cursus volgen, op kosten van de Jeugddienst Tienen, ik kan da helaas nie doen, maar k hoop da k van hem achtyeraf wel wat kan meepikken als hij wat meer praktijkervaring heeft. Laat misschien iets weten als je nog ergens de PA verzorgt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ok, maar ikzelf doe geen P.A. meer, heb er geen tijd meer voor (werk en band) maar als je eens in de buurt van Oostende komt of zo en je wil het één en ander weten geef dan eens een seintje. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |