|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 06-10-2010 17:09] |
|
Vette line-up! Count me in |
|
CRAP toch niet, dan hebben we met de groep een weekendje Praag geboekt . Balen dat ik deze vette line-up moet missen. |
|
|
|
stond al genoteerd in de agenda. Leuke bands, deze keer wel weer aanwezig!!! |
|
quote: Slaapplek bij dezen gereserveerd. |
|
Omhoog! |
|
quote: Denk dat ik bij Wouter slaap, maar ik hou het in m'n achterhoofd |
|
quote: Weet jij of Tab, Redmer, Roel etc. ook van plan zijn om langs te komen? |
|
Geen idee, zal eens rondvragen, maar die hebben niet echt wat met Death Metal. Denk dat ze bij de Black Metal editie er wel weer zullen zijn |
|
Zaterdag |
|
Yeah zaterdag! |
|
Party hard! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
ook wij zijn aanwezig!! |
|
quote: VET! |
|
VA-NA-VOOOND! OLD SCHOOL! VA-NA-VOOOOND! DEATH METAL! |
|
Ja ik ben er ook, hoewel ik er wellicht als een zoutzak bijloop.. maar goed. |
|
Ik ga schitteren door afwezigheid! |
|
Was weer een verrekte mooi feestje . C. christ is een lekkerrrrding OEI! |
|
Was vet. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Zeker leuk avondje. Jammer dat ik nog een beetje de griep had, maargoed volgende keer beter. euu? |
|
Vannacht is een ruit van de deur van de ingang ingeslagen. Aanwezige vrijwilligers zagen de schade helaas pas toen er geen spoor meer te bekennen was van de dader. Verder een heel tof avondje, 90 betalende bezoekers, prima omzet, alle bands waren erg gaaf, publiek ging los, 6 Beukfeestshirts verkocht, leuke sfeer. |
|
Filmpje van Grindpad http://www.youtube.com/watch?v=PxOj-GDzJGI |
|
quote: Was een donders vet feestje!!! En jij bent ook lekkerrrrrrr hoor (PS: leuk filmpie op YouTube!) |
|
quote: Er staan reeds ook 2 filmpjes op youtube van jullie optreden inclusief mijn gastoptreden |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |