IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Brutality Will Prevail (sludge/beatdown)
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-10-2010 18:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mensen die deze band kennen?

Erg interessante Welsche band, met een demo, twee EP's en twee full-lengths op hun naam. De demo en de EP's waren nog beatdown hardcore zoals beatdown hardcore moet zijn: hard, lomp en veel breakdowns.

Vanaf Forgotten Soul zijn ze echter sludge gaan spelen. Op Forgotten Soul waren de hardcore-invloeden nog duidelijk hoorbaar (goede plaat dus voor liefhebbers van de twee genres), op hun nieuwe, net gereleasede plaat Root of All Evil is het pure sludge geworden. Niet meer mijn kop van thee, maar ik denk dat hier genoeg mensen zijn die er wat mee kunnen.

Ren dus naar je dichtsbijzijnde blogspot en haal wat platen binnen, is zeker een band die het waard is uit te checken

Discografie:
- Life Is Our War (2006, demo)
- Never Turn Back (2006, EP)
- South Wales Kings (2007, EP)
- Forgotten Soul (2009)
- Root of All Evil (2010)

Oh, ik zie net dat er ook een split is met Hang the Bastard uit 2009...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-10-2010 18:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Omdat jij het Ben.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-10-2010 19:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 1:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 18:35 schreef bokaj het volgende:
Omdat jij het Ben.

lol

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-10-2010 1:26 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vind het net niet, tussen wal en schip en niet het beste van beide werelden.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 1:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2010 1:26 schreef bokaj het volgende:
Ik vind het net niet, tussen wal en schip en niet het beste van beide werelden.

je bedoelt hermanfrodiete Ben?

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-10-2010 1:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2010 1:27 schreef Hypnos het volgende:
je bedoelt hermanfrodiete Ben?
Nee, de band waar het in dit topic over gaat. Even normaal doen tegen BenKnuckles.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 1:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2010 1:32 schreef bokaj het volgende:
Nee, de band waar het in dit topic over gaat. Even normaal doen tegen BenKnuckles.

Ben's kneukels erregen mir ganz toll

okee bend dit, maar lieverBen's tip Arma Gathas

signature

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2011 2:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dit is echt een van mijn favoriete bands aan het worden

Northward
Usericon van Northward
Posted 28-06-2011 18:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zag ze laatst live maar hoorde er weinig sludge in... vond het een beetje standaard moshband eigenlijk.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-09-2011 0:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-09-2011 1:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Wat een dikke clip!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-09-2011 12:24 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 18:59 schreef Northward het volgende:
Zag ze laatst live maar hoorde er weinig sludge in... vond het een beetje standaard moshband eigenlijk.

Tweede keer was het al een stuk beter.
En die laatste plaat en ep zijn zeker de moeite waard.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-09-2011 15:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die laatste plaat niet, die EP blaast alles kapot. Net zoals Forgotten Soul. En Never Turn Back. En South Wales Kings.

Iemand bekend met die split met Ark of the Covenant? Erg gelimiteerd, er zijn maar 50 stuks van op de markt gebracht. Geniaal wazig spul, mogelijk een van mijn favoriete platen van dit jaar.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-10-2012 20:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Root Of All Evil blijft zo fucking geweldig

Nieuw nummer
http://bwpscattertheashes.bandcamp.com/track/fallen-apart

I like

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com