|
Auteur: |
|
|
None of us are saints - Albert Fish |
|
zijn ze lekker op tijd mee Je moeder. |
|
das rot zeg |
|
Wat is de reden ? Godverdomme, hartstikke moeilijk te doen hier om ze te kunnen zien ... |
|
toch maar goed dat ik er uiteindelijk heb besloten om niet te gaan, afgezien ik DF al op Wacken had kunnen zien en binnenkort weer in 013 als ze niet afzeggen dan |
|
dan komen jullie vanavond toch gezellie allemaal naar ede!!!! |
|
quote: waarom dat dan? |
|
welja had ik me zo lekker verheugd op die show.... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Je moet ook gewoon in de Randstad komen wonen, want daar gebeurt't . Nee, wel kut dat het niet doorgaat, maar weet iemand al waarom? |
|
Mijn vriendin heeft ze gisteren in Londen gezien. Die zei al dat ze problemen hadden om Engeland uit te komen. Toerbus trouble ofzo. Dit is verdomme de 2e keer dat ik ze mis!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
fuck ja.. kut kut kut! khad me echt verheugd op de Fetus... ohh well. |
|
Hier heb ik maar 1 woord voor: Godverdomme the only pleasure is pain |
|
wij kwamen er pas achter toen we al in hardenberg waren. kutzooi. ach voor mij maakte t niet zoveel uit. ik heb de bands vorige week nog gezien. maar de rest was goed chagrijnig. gelukkig speelde grind minded ook nog in een andere zaal in hardenberg dus ik heb me wel vermaakt How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ach ik ik was echt pissed en nou nog steeds...!!! Sta je daar voor die deuren je kijkt op dat papiertje staat er dat het niet door gaat!!!! Helemaal kut voor mensen die helemaal rond Tilburg ofzo naar Podium kwamen ik woon dan gelukkig nog in de buurt....!! Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Godverdomme ik had er enorm veel zin in |
|
Vrijdag de 13e...dit viel natuurlijk te verwachten I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja mooi man! Sta je daar, net dik anderhalf uur gereden en dan kun je weer terug! Hele avond naar de tering. Met Sassette, een maatje en nog 2 bekenden toen inderdaad maar gaan kijken naar Grind Minded in één of ander jeugdhonk. Nou, het spannendste daar in/bij dat jeugdhonk was een spitsmuis die buiten aan het rondrennen was. Die bracht tenminste nog enkele enthousiaste reacties teweeg. Grind Minded: Ga eens een keertje bewegen op het podium, en aan die zanger: probeer eens, als je wél een keertje nuchter op het podium wilt staan, meer met het publiek te doen. Je staat er niet alleen voor je eigen lol. En als ze je vragen om niet binnen te blowen omdat ze anders dicht kunnen ivm met de gemeente Hardenberg gemaakte afspraken ben jíj niet de moeite van het sluiten waard dus take it outside, ya dumb shit! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Best lullig, ben blij dat ik niet ben gegaan. Het is omdat ik niet kon, maar anders had ik ook voor dichte deuren gestaan. Immortal Pride |
Index / Concerten |