|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
Ik wil wel ooit dood, denk ik. Of ik er nog zo over denk als het zover is is wat anders... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
sfq [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-10-2010 14:43] signature |
|
Hoe lang wil je leven poll Eeuwig - Highlander - Vampieren - ZTR tot ik het beu ben - Hypnos -Sil Niet eeuwig - M²² - Ence - Atilla_de_hun - Freddie Mercury - Ralph Twee meter veertig - Elite http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hoe lang wil je leven poll Eeuwig - Highlander - Vampieren - ZTR tot ik het beu ben - Hypnos -Sil Niet eeuwig - M²² - Ence - Atilla_de_hun - Freddie Mercury - Ralph - Mottigh Twee meter veertig - Elite Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Wtf is er dan niemand die zelf de keuze zou willen krijgen. Er is een enorm verschil tussen eeuwig leven en maar 80,4 jaar oud worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: lol, jij staat zelf ook niet bij zo'n optie, man Maar die optie is er ook niet in de poll. Daarom ook eeuwig, dat is zoals we weten van allerlei fictie toch nooit eeuwig. Er zijn altijd escapes edit; trouwens, dit is wel precies die keuze: "tot ik het beu ben". Alleen spreken de anti-verouderings-dingen die bij de andere respondenten die onder eeuwig staan horen me wel aan. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-10-2010 16:16] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat versta jij dan onder tot je het beu bent? dan maak je toch zelf de keuze... Edit: jah dus, je kan je lichaam toch wel biologisch onsterfelijk maken en dan tot je het beu bent. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-10-2010 16:18] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, aap, jij zei dat niemand koos voor het zelf in de hand willen hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nouja ik zie Hypnos en Silence als niemand. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Niet alleen onsterfelijk, graag ook een beetje comfort blijven houden quote: hehe [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-10-2010 16:20] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jah natuurlijk maar bij biologische onsterfelijkheid heb dus je geen veroudering Dat wil niet gelijk zeggen dat je gezond bent, maar wel dat je elke keer zo goed als volledig hersteld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ohh, dat bedoel je met biologische onsterfelijkheid. Nou, doe mij die maar dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Wat lief van je. En ik denk trouwens dat ik het terug trek, leven tot dat je zelf kiest er mee te stoppen lijkt me eigenlijk ook niet geweldig. Net zoals dat ik niet zou willen weten hoe mijn toekomst er uit ziet. |
|
quote: ik ben niet niemand, ik ben iets en ik zou graag beslissen wanneer ja, maar niet uit noodzaak signature |
|
quote: Ik wist even niet hoe ik het anders goed moest praten Maar met je nieuwe keuze ben je wel weer iemand. Maar zeg je nu hierbij dat je liever geen verantwoordelijkheid over je tijdstip van sterven wil nemen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel iets, maar ik ontken het bestaan van je bewustzijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: waarvoor dank signature |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
WELL HELP ME OUT FOR SHOUTING OUT LOUD signature |
|
eeuwig leven, alleen dat baseer ik niet op bovenstaand genoemde weet ik veel maar op wat de Bijbel voorschoteld |
|
quote: dus je leeft verder na je dood bent? hmmm.. dus dood zijn bestaat niet? signature |
|
quote: Death is not the opposite of life. Life has no opposite. The opposite of death is birth. Life is eternal. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |