|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Miljaar, wat heb ik nu al mijn buik vol van die duizend-en-één Dio tributes. Niks persoonlijk, hoor. Maar toch... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Grizzlys en Kerstfuif aanwezig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: +1 Inmiddels zoveel van die drek (ongewild) moeten aanhoren dat ik mijn buik bijna vol heb van Dio/Sabbath/Rainbow. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
klinkt logisch.. het moment van daadwerkelijk kunnen beginnen met spelen is niet door mij gekozen.. ik ben ook al een jaartje zoet geweest met het zoeken van een toetsenist/toetseniste. Anyway er zullen vast ook mensen wel kunnen genieten |
|
Dennis, dit is Zm. =) |
|
weet ik maar het mocht best even gezegd worden |
|
quote: Profiel niet zichtbaar Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen. Jullie houden de spanning er graag in, he? Misschien even zo instellen dat ook mensen zonder hyves dat kunnen bekijken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-10-2010 7:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Yes! Volkers are at it again! Succes heren. Ik ben benieuwd naar de zang & toetsen. MC Hammer Smashed Face |
|
a.s. zaterdag dus... |
|
schop |
|
quote: Schop je de flyermaker ook even? Boeiender |
|
Inderdaad... Hard en gericht in het gezicht graag... "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
afgelopen zaterdag in de Grizzly's was vet iig! En donders hard hehe en drdennuz heeft dat zingen wel door [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-11-2010 18:33] |
|
Heb ook ergens gehoord dat Dennis bij p);.&@$?)"€€<s gaat zingen. Hebben ze igg een klasse zanger in huis gehaalt hehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
haha p);.&@$?)"€€<s ja, en idd |
|
Ik mocht het niet door vrertellen van mijn anonieme bron maar ik denk dat metalminnend nederland er zowiezo wel blij van worden dat die gasten de draad weer op gaan pikken Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Behoorlijk cryptisch Nark...is het nodig om mijn 'ode to metal' cd af te gaan stoffen? I feel fine MC Hammer Smashed Face |
|
Zitten daar eigenlijk nog cablerights for scooby doo in? Komende zaterdag ook weer heen iig |
|
quote: ga je zaterdag nog mee naar het o zo mooie Almere? |
|
quote: Ik wil Dennis niet voor de kop stoten, maar ik was wel verheugd toen ik het hoorde igg. Hij moet het zelf maar een keer vertellen als het zo ver is heheheheh (ps het heeft verder niets met de Volkertje te maken) [Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-11-2010 11:15] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mooie Almere... Maar misschien wip ik ook wel even langs. =) |
|
een live opname: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-VR4OKQPUAPSK.mp3 opgenomen in het Hedon in Zwolle bij de Manny van Oosten memorial avond. |
|
Voor een tributeband die niet kan stemmen volgens een bepaalde recensent klinkt het bepaald niet verkeerd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
accelerate = scionics = rainbow in the dark! in 038 kom ik zeker een keer kijken! co-operation not competition! |
|
quote: daar had ik al op gereageerd in een ander topic hier. [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 18-05-2011 16:16] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |