IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gorgonea Prima (Blacklodge/Dodheimsgard/Aborym)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-10-2010 1:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Gorgonea Prima

http://www.myspace.com/gorgoneaprima

ik ben onder de indruk.
serieus zelfs

serieuze klop tegen mn kop

http://www.youtube.com/watch?v=gqJSaSkN2-8&feature=related

live (kutgeluid)

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-10-2010 1:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

veel ... and Oceans ook btw

signature

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-10-2010 16:18 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Klinkt goed ja.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2010 13:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt wel, ben er weg van

signature

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-10-2010 14:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Soft, cliche en gay.

Dat rijmt.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2010 14:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

cliché??
srsl?

signature

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-10-2010 14:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Niet echt baanbrekend, toch?
Paar leuke riedeltjes, maar het geheel 'beukt' niet genoeg om langer dan vijf rondjes leuk te blijven.
Sowieso een probleem met industrial black. Het doet het net niet. Net te soft.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-10-2010 15:02 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Blacklodge is wel te pruimen, daarentegen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2010 15:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 14:58 schreef kwelgeest het volgende:
Niet echt baanbrekend, toch?
Paar leuke riedeltjes, maar het geheel 'beukt' niet genoeg om langer dan vijf rondjes leuk te blijven.
Sowieso een probleem met industrial black. Het doet het net niet. Net te soft.

het beukt idd niet, zoals een Iperyt, maar het intrigeert wel zoals een VEGA (ouder werk dan)

kwestie van smaak zeker?

signature

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-10-2010 15:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

VEGA is wel leuk; maar VEGA doet dan ook iets waar veel bands wat derde rangs industrial beets onder matige metal monteren.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2010 15:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmjbj, en Neo Inferno 262? vinje dat de moeite?
of 666 International van DGH

signature

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 15:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

666 International is koning

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-10-2010 15:26 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Hoe zijn die vocalen, die op Supervillain Outcast vind ik erg storend.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-10-2010 15:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

666 was destijds echt een van mijn grootste miskopen ooit. Maar de laatste keer dat ik'm hoorde was wel zo'n zeven jaar geleden. Dodheimsgard is überhaupt nooit mijn ding geweest.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2010 15:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

@nimbus : beter

maar de rest ook,
pure indus invloeden

SVO vond ik maar matig

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-10-2010 15:28]

signature

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 15:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 15:26 schreef Nimbus het volgende:
Hoe zijn die vocalen, die op Supervillain Outcast vind ik erg storend.
Ik ook. Op 666 "zingt" Aldrahn nog. Maar dat is zo'n bizarre plaat, het maakt Supervillian een knuffelrock plaat

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-10-2010 15:33 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik ga hem meteen opzoeken.

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 15:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 15:28 schreef kwelgeest het volgende:
666 was destijds echt een van mijn grootste miskopen ooit. Maar de laatste keer dat ik'm hoorde was wel zo'n zeven jaar geleden. Dodheimsgard is überhaupt nooit mijn ding geweest.
Ik zoek nog een exemplaar, jij verkoopt niks toch? Ruil je?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-10-2010 15:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 15:33 schreef spectre het volgende:
Ik zoek nog een exemplaar, jij verkoopt niks toch? Ruil je?
Als ik'm nog had, had je'm graties mogen hebben. Heb'm echter destijds al van de hand gedaan. Aan JuronymouS, als ik mij niet heel erg vergis.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2010 15:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 15:32 schreef spectre het volgende:
Ik ook. Op 666 "zingt" Aldrahn nog. Maar dat is zo'n bizarre plaat, het maakt Supervillian een knuffelrock plaat

klopt idd,

het eerder werk van DGH vond ik ook prima, maar op een pure black '90ies manier

666 International is gewoon geschift.

signature

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 15:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 15:36 schreef kwelgeest het volgende:
Als ik'm nog had, had je'm graties mogen hebben. Heb'm echter destijds al van de hand gedaan. Aan JuronymouS, als ik mij niet heel erg vergis.
Zonde, godenplaat

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-10-2010 15:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 15:28 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb altijd wel iets met Monumental Possession gehad op een of andere manier. En wat te denken van de mini Satanic Art met het fabuleuze "Traces of Reality".

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 15:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja die mini is ook vet

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com