|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zou wel jammer zijn....is een tegekke band...... |
|
Dat ze eerst maar langs Ozzfest komen. Dan doen ze wat ze willen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ah fuck niet nóg één Die show van ze schijnt enorm goed te zijn las ik; moet 't nog uitchecken!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het zou wel zonde zijn. Tool is groots. |
|
is onzin... Tool houd er zelf van om dit soort geruchten te verspreiden |
|
Ja, dat gebeurt wel vaker, ik kreeg onlangs een mail, die er angstwekkend officieel uitzag waarin stond dat Vincent van Anathema overleden was ten gevolge van een verkeersongeluk en dat ie aanstaande zaterdag werd begraven enzo, ik vond het dus niet zo grappig eigenlijk. |
|
Ik kreeg een keer een mail dat Cliff Burton met een busongeluk overleden was, ik dacht eerst 'What the Fack' maar het bleek niet waar te zijn |
|
quote: |
|
TOOL !!! = Al er 1 band is DIE WEET HOE HET MOET, dan is het TOOL !!!!! Ik zou het GVD jammer vinden als ze er mee op zouden houden. Wiegen Meister ! |
|
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Dit mag niet waar zijn!! tool Love is a curse |
|
Tool verspreid idd vaak zelf zulke geruchten. Ik ga ze in Groningen live zien en reken maar dat ze komen, als je ziet hoeveel je mot betalen voor een kaart... Als ze nog een greintje zelfrespect hebben maken ze echt wel die tour af ALS ze al uit elkaar zouden gaan... TOOL |
|
Dat zou me niet verwonderen...M.J.Keenan is niet de simpelste om mee samen te werken...en hij heeft naast Tool ook nog een vrij succesvolle band : A perfect circle... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Als ze nu uit elkaar gaan hebben ze in ieder geval wel een roemrijk einde met 'Lateralus'. Wat een geweldige cd! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
A Perfect Circle heeft 1 cd uitgebracht.. Tool is legendarisch... Maynard gaat echt niet Tool opgeven voor APC t is gewoon n gerucht geruchten |
|
is dat een goeie band dan? Let´s bring back the METAL |
|
maynard gaat tool echt niet verlaten voor apc en de bandleden van apc hebben zelf ook nog bands naast apc ,en een van de leukste dingen aan tool is dat ze dat soort berichten idd zelf verpreiden |
|
Tool heeft voor mij toch al afgedaan, dus... "I only listen to the TRUE Tool! Lateralus is gay!" |
|
Tool is niet gay, en Laeteralus ook niet, da's net een keigoede CD! |
|
A perfect circle zuigt naadje. wat een kutband. Tool is wel cool. |
|
laten we het maar niet hopen he ik ben een groot Tool fan |
|
Tja... als je cd's als Aenima en Lateralus op je naam hebt staan, dan ben je geslaagd voor het leven... maar er mee ophouden zou een wereldramp zijn. Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ha! Allemaal onwaar, dus. Dat was donderdag j.l. een fantastisch concert. Ze deden zelfs nog als een stelletje echte hippies een heuse group-hug na het optreden... Touché, pussycat! |
|
en nog steeds zijn de geruchet niet waar gemaakt door het radicale optreden op Ozzfest in antwerpen (23 mei) Tool roeleert!!! Hail Tool! |
|
quote: idd. super waren ze " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
helaas moet ik ze gaan zien op ozzfest, waarom staat in godsnaam tool boven slayer geprogrammeerd? Let´s bring back the METAL |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |